محور مقاله: شیمی خاک- بررسی اثر بیوچار کود دامی بر جذب متیلن بلو در یک خاک غیر آهکی در حضور اشعه فرابنفش و نور مرئی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 محور مقاله: شیمی خاک- بررسی اثر بیوچار کود دامی بر جذب متیلن بلو در یک خاک غیر آهکی در حضور اشعه فرابنفش و نور مرئی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد محور مقاله: شیمی خاک- بررسی اثر بیوچار کود دامی بر جذب متیلن بلو در یک خاک غیر آهکی در حضور اشعه فرابنفش و نور مرئی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی محور مقاله: شیمی خاک- بررسی اثر بیوچار کود دامی بر جذب متیلن بلو در یک خاک غیر آهکی در حضور اشعه فرابنفش و نور مرئی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن محور مقاله: شیمی خاک- بررسی اثر بیوچار کود دامی بر جذب متیلن بلو در یک خاک غیر آهکی در حضور اشعه فرابنفش و نور مرئی :

تعداد صفحات : ۸

چکیده مقاله:

در این مطالعه، اثرات کاربرد یک بیوچار کود دامی (۱ و ۳ %) تولید شده در دمای ۵۰۰ درجه سلسیوس بر جذب متیلن بلو (۱۰۰ و ۲۰۰میلی گرم بر کیلوگرم خاک) در یک خاک غیر آهکی، متاثر از تابش های نوری مختلف (فرابنفش و مرئی) بررسی شد. بر اساس نتایج مشاهده شده،کاربرد بیوچار در هر دو سطح، به صورت معنی داری سبب کاهش متیلن بلو خاک در مقایسه با نمونه شاهد شد. با افزایش میزان آلودگی متیلنبلو در خاک، درصد جذب کاهش نشان داد، که این کاهش را می توان به اشباع مکان های جذبی بیوچار نسبت داد. تابش های مختلف ایجاد شدهدر این تحقیق نشان داد که اشعه فرابنفش در نمونه شاهد، سبب کاهش محسوسی از متیلن بلو در مقایسه با تابش مرئی شده است که نشان از اثرتخریبی تابش فرابنفش در ترکیبات آلی درون خاکی و تهییج مواد فتوکاتالایستی درون خاکی دارد. به طور کلی، بیوچار تولیدی در این تحقیق،اگر چه سبب کاهش مقادیر استخراجی متیلن بلو از خاک شد، اما از راندمان نسبتا پایینی برخوردار بود که نیاز به تغییرات در نوع بیوچار (بیوچارهایمهندسی شده) و تغییر در گروه های عامل بروی آلاینده خاص متیلن بلو را طلب می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.