مقاله ارائه مدل رشد پس از ترومای ناشی از طلاق در زنان مطلقه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارائه مدل رشد پس از ترومای ناشی از طلاق در زنان مطلقه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل رشد پس از ترومای ناشی از طلاق در زنان مطلقه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل رشد پس از ترومای ناشی از طلاق در زنان مطلقه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل رشد پس از ترومای ناشی از طلاق در زنان مطلقه :

زمینه و هدف: طلاق ممکن است از اتفاقات بسیار استرس‌زا در زندگی باشد. در مواجهه با این رویداد، در بعضی از افراد تغییرات سازنده‌ای ایجاد می‌شود. رشد پس از تروما به تغییرات مثبت و سازنده‌ای گفته می‌شود که از حوادث ترومایی به ‌وجود آمده است. این پژوهش با هدف ارائ مدلی برای رشد پس از ترومای ناشی از طلاق در زنان مطلقه انجام گرفت.
روش بررسی: پژوهش حاضر با استفاده از شیو کیفی و از طریق نظری زمینه‌ای انجام شد. تعداد بیست زن مطلق رشدیافته بر اساس روش نمونه‌گیری هدفمند و ‌تا رسیدن به اشباع نظری انتخاب شدند و از طریق مصاحب نیمه‌‌ساختار‌یافته و با استفاده از روش مقایسه‌ای مداوم استراوس و کوربین تحلیل شدند.
یافته‌ها: نتایج نشان داد تفرّد و تعالی، مقول مرکزی رشد پس از ترومای ناشی از طلاق بود. پذیرش و گذر از مسیر‌ رنج طلاق به‌عنوان شرایط علّی و مقوله‌های فرزندان انگیزه‌ای برای رشد، عوامل خانوادگی، عوامل پیشینه‌ای، سرسختی‌ روانی و رویارویی و مواجهه برای شرایط مداخله‌ای استخراج شد. همچنین راهبرد‌های به‌دست‌آمده شامل کنشگری مستقل، مدیریت روابط‌ بیناجنسیتی، استفاده از پتانسیل‌های محیطی و هنجار‌پذیری هوشمندانه بعد از طلاق بود. معنویت‌گرایی شخصی نیز زمین استخراج شد. در نهایت پیامد مقول مرکزی که انعطاف‌پذیری در افکار و رفتار و گسترش دید و تجربه است، توضیح داده شد.
نتیجه‌گیری: بر‌ اساس یافته‌های پژوهش حاضر، نتیجه‌گیری می‌شود که طلاق به‌عنوان یک رویداد آسیب‌زا می‌تواند جنبه‌های سازنده‌ای نیز داشته باشد و موجب رشد افراد شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.