مقاله پیش‌بینی قصد انجام جراحی زیبایی بر مبنای کمال‌گرایی و اضطراب اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله پیش‌بینی قصد انجام جراحی زیبایی بر مبنای کمال‌گرایی و اضطراب اجتماعی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش‌بینی قصد انجام جراحی زیبایی بر مبنای کمال‌گرایی و اضطراب اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش‌بینی قصد انجام جراحی زیبایی بر مبنای کمال‌گرایی و اضطراب اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش‌بینی قصد انجام جراحی زیبایی بر مبنای کمال‌گرایی و اضطراب اجتماعی :

زمینه و هدف: برخی تحقیقات نشان داده است که عوامل روان‌شناختی تأثیر زیادی در تقاضای جراحی‌های زیبایی دارد و نیاز است محققان با واردشدن در این حیطه، مسائل روان‌شناختی متقاضیان جراحی زیبایی را بررسی کنند؛ ازاین‌رو هدف این پژوهش پیش‌بینی انجام جراحی زیبایی بر مبنای کمال‌گرایی و اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر بود.
روش‌بررسی: در این پژوهش، از روش تحقیق هم‌بستگی و پیش‌بینی استفاده شد. جامع آماری این پژوهش را تمامی دانشجویان دختر دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات شهر تهران که در سال ۱۳۹۷ مشغول به تحصیل بودند، تشکیل دادند که از این جامعه با استفاده از جدول مورگان و به روش در دسترس ۲۵۰ نفر انتخاب شدند. روش اجرا بدین ترتیب بود که پرسش‌نامه‌های نگرش به جراحی زیبایی، کمال‌گرایی و اضطراب اجتماعی جمع‌آوری شد و با استفاده از نرم‌افزار SPSS نسخ ۲۰ و آزمون هم‌بستگی پیرسون و رگرسیون گام‌به‌گام تحلیل شد.
یافته‌ها: نتایج نشان داد که کمال‌گرایی منفی (۰۰۰۱>p و ۴۳=r) و اضطراب اجتماعی (۰۰۰۳>p و ۳۷=r) توان پیش‌بینی قصد انجام جراحی زیبایی در دانشجویان دختر را داشتند؛ همچنین نتایج بیانگر آن است که ۲۱۴درصد از تغییرات متغیر قصد انجام جراحی زیبایی در دانشجویان دختر به‌وسیل کمال‌گرایی منفی و ۱۷۹درصد به‌وسیل اضطراب اجتماعی آنان تبیین می‌شود.
نتیجه‌گیری: یافته‌های این تحقیق نشان داد که می‌توان با کمال‌گرایی منفی و نیز اضطراب اجتماعی، نمر قصد انجام جراحی زیبایی را پیش‌بینی کرد. این یافته می‌تواند به مشاوران در ارائ مشاور کلینیکی کمک کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.