مقاله اثربخشی بسته آموزشی ارتقاء موفقیت شغلی بر عزت‌نفس و رضایت از زندگی بیماران هموفیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثربخشی بسته آموزشی ارتقاء موفقیت شغلی بر عزت‌نفس و رضایت از زندگی بیماران هموفیلی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی بسته آموزشی ارتقاء موفقیت شغلی بر عزت‌نفس و رضایت از زندگی بیماران هموفیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی بسته آموزشی ارتقاء موفقیت شغلی بر عزت‌نفس و رضایت از زندگی بیماران هموفیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی بسته آموزشی ارتقاء موفقیت شغلی بر عزت‌نفس و رضایت از زندگی بیماران هموفیلی :

زمینه و هدف: درد ناشی از آسیب‌های مفصلی و دوره غیرقابل‌پیش‌بینی بیماری هموفیلی (Hemophilic disease) باعث ایجاد مشکلاتی در ابعاد مختلف زندگی بیماران ازجمله عزت‌نفس و رضایت از زندگی می‌گردد. بنابراین پژوهش حاضر باهدف بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر موفقیت شغلی بیماران هموفیلی بر عزت‌نفس (Self-esteem) و رضایت از زندگی (Life satisfaction) این بیماران انجام گرفت.

مواد و روش‌ها: این پژوهش یک مطالعه نیمه آزمایشی و دارای طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون همراه با گروه کنترل و دوره پیگیری بود. از ۶۰۰ بیمار هموفیلی شهر اصفهان در سال ۱۳۹۶، ۴۰ بیمار به‌صورت در دسترس انتخاب شدند و به‌صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و گروه کنترل گمارش شدند. دو پرسشنامه عزت‌نفس (State Self-Esteem Scale یا SSES) و پرسشنامه رضایت از زندگی (Satisfaction With Life Scale یا SWLS) برای سنجش متغیرهای پژوهش در مراحل پیش‌آزمون، پس‌آزمون و پیگیری مورد استفاده قرار گرفت. گروه آزمایش به مدت ۱۱ جلسه دو ساعته تحت آموزش مبتنی بر موفقیت شغلی بیماران هموفیلی و گروه کنترل در لیست انتظار قرار گرفتند. با احتساب ریزش و ملاک‌های خروج از پژوهش درنهایت تعداد نمونه به دو گروه ۱۶ نفری کاهش یافت. داده‌ها از طریق تحلیل واریانس با اندازه‌گیری مکرر (Repeated measures ANOVA) تحلیل شد.

یافته‌ها: نتایج نشان داد که بین گروه‌های آزمایش و کنترل در عزت‌نفس و رضایت از زندگی در مراحل پس‌آزمون و پیگیری تفاوت معناداری وجود دارد (۰۵/۰>p).

نتیجه‌گیری: نتایج این پژوهش نشان داد که می‌توان از بسته آموزشی ارتقاء موفقیت شغلی به‌منظور بهبود عزت‌نفس و رضایت از زندگی بیماران هموفیلی استفاده نمود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.