مقاله عوامل پیش‌بینی کننده اتخاذ رفتارهای تغذیه‌ای پیشگیری‌کننده از سرطان پستان در زنان بر اساس سازه‌های تئوری شناختی- اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عوامل پیش‌بینی کننده اتخاذ رفتارهای تغذیه‌ای پیشگیری‌کننده از سرطان پستان در زنان بر اساس سازه‌های تئوری شناختی- اجتماعی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل پیش‌بینی کننده اتخاذ رفتارهای تغذیه‌ای پیشگیری‌کننده از سرطان پستان در زنان بر اساس سازه‌های تئوری شناختی- اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل پیش‌بینی کننده اتخاذ رفتارهای تغذیه‌ای پیشگیری‌کننده از سرطان پستان در زنان بر اساس سازه‌های تئوری شناختی- اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل پیش‌بینی کننده اتخاذ رفتارهای تغذیه‌ای پیشگیری‌کننده از سرطان پستان در زنان بر اساس سازه‌های تئوری شناختی- اجتماعی :

مقدمه: با توجه به نقش رفتار در شیوع سرطان پستان، مطالعه حاضر با هدف تعیین پیش‌بینی کننده‌های اتخاذ رفتارهای تغذیه‌ای پیشگیری ‌کننده از سرطان پستان بر اساس سازه‌های تئوری شناختی- اجتماعی در زنان سنین باروری شهرستان داورزن در سال ۱۳۹۶ انجام‌ شد.

روش‌ها: مطالعه حاضر یک مطالعه مقطعی، توصیفی – تحلیلی بود که بر روی ۱۶۰ نفر از زنان سنین باروری شهر داورزن انجام شد. داده‌ها توسط پرسشنامه محقق ساخته جمع‌آوری و در نرم‌افزار SPSS نسخه ۱۸ و توسط آزمون‌های اسپیرمن، کروسکال والیس، من ویتنی یو و رگرسیون خطی تحلیل شدند.

نتا‌یج: میانگین سن زنان سنین باروری مورد بررسی ۳۲/۹ ± ۶/۳۲ سال بود. آزمون همبستگی اسپیرمن نشان داد که از بین سازه‌های تئوری شناختی- اجتماعی، فقط متغیر آگاهی (۰۴/0P= و ۱۵/0r=) همبستگی معنی‌داری با رفتار داشت. این متغیرها توانستند ۱۲% تغییرات رفتارهای تغذیه‌ای پیشگیری‌ کننده از سرطان پستان در زنان را پیش‌بینی کنند (۱۲/۰=‌R2، ۰۰۱/۰‌P).

بحث و نتیجه‌گیری: با توجه به یافته‌های مطالعه حاضر، در طراحی برنامه‌های آموزشی جهت افزایش رفتارهای تغذیه‌ای پیشگیری کننده از ابتلاء به سرطان پستان، تمرکز بیشتر بر متغیر آگاهی زنان پیشنهاد می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.