مقاله شناسایی عوامل اخلاقی موثر بر مدل وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شناسایی عوامل اخلاقی موثر بر مدل وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل اخلاقی موثر بر مدل وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل اخلاقی موثر بر مدل وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل اخلاقی موثر بر مدل وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند :

زمینه: موضوع وفاداری مشتری به یک محصول یا علامت تجاری خاص ،اهمیت بسیاری در حیطه اقتصاد و تجارت دارد .وفاداری برای بسیاری از شرکت ها ،نوعی ابزار رقابتی شناخته شده و رشد بقای سازمان ها نیز به چگونگی وفاداری مشتریان آنها وابسته است. مشتریان اغلب با دادن شخصیت به برند ها برای آنها جنبه انسانی قائل می شوند و بازاریابان اکثر اوقات به کمک جایگاه یابی ،این ادراکات را ایجاد کرده یا تقویت می کنند. در این تحقیق به شناسایی عوامل اخلاقی موثر بر وفادرای مشتری با محوریت شخصیت برند پرداخته شده است.
روش: پژوهش حاضر پژوهشی کیفی و مبتنی بر رویکرد داده بنیاد بود. جامعه تحقیق مدیران ارشد و روسای شعب بانک ملت اصفهان بودند که ۱۰ نفر از این خبرگان به صورت هدفمند با استفاده از نمونه گیری به روش اشباع به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات مصاحبه بود. در نهایت داده ها با روش کدگذاری باز، کدگذاری محوری و کدگذاری گزینشی یا انتخابی در نرم افزار Maxqda مورد تحلیل قرار گرفتند.
یافته ها: بر اساس نتایج به دست آمده تعداد ۷۳ کد باز از میان ۴۰۱ مفهوم شناسایی شد. در بخش کدگذاری محوری، ۷۳ کد اولیه در قالب ۱۵ مقوله دسته بندی شد.
نتیجه گیری: بر اساس نتایج تحقیق مشخص شد: ویژگی خدمات، ارزش مشتری، اعتماد برند (شرایط علی)، تصویر شرکت، عوامل سازمانی (شرایط زمینه ای)، رعایت قوانین و مقررات، مسئولیت پذیری، امانت داری، توجه به فعالیت های عام المنفعه (راهبردها) عوامل محیطی و رعایت موازین اسلامی (مداخله گر) ، حفاظت اطلاعات، رفتار اخلاقی کارکنان و اعتبار برند (پیامدها) در یک مدل پارادایمی از عوامل اخلاقی موثر بر وفاداری مشتری می باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.