مقاله بررسی اثر احداث سد شهید رجایی بر پویایی‌شناسی جمعیت گاوماهی Ponticola cyrius در پایین‌دست رودخانه تجن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
20 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی اثر احداث سد شهید رجایی بر پویایی‌شناسی جمعیت گاوماهی Ponticola cyrius در پایین‌دست رودخانه تجن دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر احداث سد شهید رجایی بر پویایی‌شناسی جمعیت گاوماهی Ponticola cyrius در پایین‌دست رودخانه تجن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر احداث سد شهید رجایی بر پویایی‌شناسی جمعیت گاوماهی Ponticola cyrius در پایین‌دست رودخانه تجن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر احداث سد شهید رجایی بر پویایی‌شناسی جمعیت گاوماهی Ponticola cyrius در پایین‌دست رودخانه تجن :

به منظور بررسی اثر سد شهید رجایی بر فاکتورهای پویایی شناسی جمعیت گاوماهی Ponticola cyrius در پایین دست سد، در طی سال ۱۳۹۱ در سه ایستگاه به طور ماهانه توسط دستگاه الکتروشوکر نمونه برداری انجام شد. در مجموع ۵۶۴ نمونه از ایستگاه اول، ۲۱۹ نمونه از ایستگاه دوم و ۲۶۳ نمونه از ایستگاه سوم صید و نسبت جنسی آن ها به ترتیب ۴۲/۱: ۱، ۲/۱: ۱ و ۹۱/۰: ۱ بوده که فقط در ایستگاه اول با نسبت ۱:۱ اختلاف معنی داری داشت (p). گروه های سنی در ایستگاه اول از ۴ گروه +۰ تا +۳ ساله و در ایستگاه های بعدی از ۳ گروه +۰ تا +۲ ساله بود. الگوی رشد در هر سه ایستگاه و جنس های نر و ماده آلومتریک مثبت بود. رابطه ی رگرسیونی طول و وزن در هر سه ایستگاه دارای ضریب همبستگی بالای ۹۷/۰ بود. معادله رشد برتالانفی برای جنس نر در سه ایستگاه به ترتیب ، و و برای جنس ماده به ترتیب ، و محاسبه شد. میزان هماوری مطلق در سه ایستگاه مورد مطالعه به ترتیب ۸۷/۵۷۰، ۳۳۰ و ۵/۳۰۳ بوده است. با بررسی پارامترهای مختلف پویایی شناسی مشخص گردید که اختلاف دمایی قابل توجه بین ایستگاه های مورد مطالعه (بیش از ۲ درجه) سبب افزایش فراوانی، طول عمر و هماوری گردیده و زیستگاه مطلوبی برای گونه گاوماهی P. cyrius در ایستگاه نزدیک سد فراهم شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.