مقاله تبیین ابعاد خدماتی فعالیت‌های حوزه بالادستی صنعت نفت و ماهیت فناوری در حوزه خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تبیین ابعاد خدماتی فعالیت‌های حوزه بالادستی صنعت نفت و ماهیت فناوری در حوزه خدمات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین ابعاد خدماتی فعالیت‌های حوزه بالادستی صنعت نفت و ماهیت فناوری در حوزه خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین ابعاد خدماتی فعالیت‌های حوزه بالادستی صنعت نفت و ماهیت فناوری در حوزه خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین ابعاد خدماتی فعالیت‌های حوزه بالادستی صنعت نفت و ماهیت فناوری در حوزه خدمات :

فناوری و مدیریت آن در طول سه دهه گذشته به سرعت مورد توجه بازیگران حوزه بالادستی صنعت نفت قرار گرفته است و گام برداشتن در این حوزه نیازمند آگاهی از موضوعات مهمی پیرامون مدیریت فناوری در حوزه بالادستی صنعت نفت است که یکی از مهم ترین آنها تعریف فناری در حوزه بالادستی صنعت نفت است.
حوزه بالادستی صنعت نفت یک حوزه خدمت‌گرا است و ماهیت فعالیت‌های آن خدمات فناورانه می‌باشد. براین اساس در این مقاله ابتدا ماهیت فعالیت‌های اکتشاف و بهره‌برداری به عنوان فعالیت‌های خدماتی بررسی و بر مبنای رویکردهای مختلف طبقه‌بندی خدمات، طبقه‌بندی شده است. سپس رویکردهای فکری در خصوص تبیین مفهوم فناوری در حوزه خدمات بررسی گردیده است. در ادامه مفهوم فناوری در حوزه خدمات تشریح و با تبیین مفهوم فناوری در حوزه بالادستی صنعت نفت به عنوان سیستم خدماتی به نتیجه‌گیری پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.