مقاله شیوع استرس شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستان‌های ایران : یک مطالعه مروری سیستماتیک، متاآنالیز و متارگرسیون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شیوع استرس شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستان‌های ایران : یک مطالعه مروری سیستماتیک، متاآنالیز و متارگرسیون دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شیوع استرس شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستان‌های ایران : یک مطالعه مروری سیستماتیک، متاآنالیز و متارگرسیون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شیوع استرس شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستان‌های ایران : یک مطالعه مروری سیستماتیک، متاآنالیز و متارگرسیون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شیوع استرس شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستان‌های ایران : یک مطالعه مروری سیستماتیک، متاآنالیز و متارگرسیون :

مقدمه: استرس شغلی یکی از شایع ترین اختلالات روانپزشکی در پرستاران می باشد. با توجه یه همراستا نبودن مطالعات انجام شده در پرستاران شاغل در ایران، این مطالعه مروری ساختارمند و متاآنالیز جهت تعیین شیوع استرس شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستان‌های ایران انجام شد
روش کار: مطالعه حاضر یک مطالعه مرور سیستماتیک و متاآنالیز در محدوده سالی ۱۳۸۰-۱۳۹۶ می باشد. مقالات مرتبط با استرس شغلی از طریق جستجو در پایگاه‌های SID ،و (MEDLINE(PubMed و Sciencedirect و Google Scholar به دست آمد، ناهمگنی مطالعات با استفاده از شاخصI2 بررسی شد. تحلیل داده‌ها بوسیله نرم‌افزار Comprehensive Meta-Analysis انجام شد.
یافته ها: در ۱۷ مقاله موردبررسی، شیوع کلی استرس شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستان‌های ایران ۶۰ درصد (۱/۴۸-۷/۷۰ درصد: حدود اطمینان ۹۵%) به دست آمد، بیشترین شیوع استرس شغلی در پرستاران زنجان و زابل با ۴/۹۷ درصد (۳/۹۹-۹۹ درصد: حدود اطمینان ۹۵%) و کمترین شیوع استرس شغلی در پرستاران کاشان با ۷/۴ درصد (۵/۲-۹/۸ درصد: حدود اطمینان ۹۵%) به دست آمد،، به منظور بررسی ناهمگنی نتایج متاآنالیز، آزمون متارگرسیون انجام و گزارش شد که با افزایش حجم نمونه در مطالعات مورد بررسی شیوع استرس شغلی کاهش پیدا می‌کرد (۰۵/۰>P).
نتیجه گیری: با توجه به شیوع بالای استرس شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستان‌های ایران لازم است تا سیاستگزاران سلامت اقدامات موثری را در جهت حذف و کاهش عوامل ایجاد کننده استرس در پرستاران اتخاذ نمایند تا زمینه کاهش شیوع استرس در پرستاران و افزایش راندمان کاری فرآهم آید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.