مقاله تحلیل مفهوم سرسختی مرتبط با سلامت در سالمندان مبتلا به بیماری های مزمن متعدد: یک مدل هیبرید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل مفهوم سرسختی مرتبط با سلامت در
سالمندان مبتلا به بیماری های مزمن متعدد: یک مدل هیبرید دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل مفهوم سرسختی مرتبط با سلامت در
سالمندان مبتلا به بیماری های مزمن متعدد: یک مدل هیبرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل مفهوم سرسختی مرتبط با سلامت در
سالمندان مبتلا به بیماری های مزمن متعدد: یک مدل هیبرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل مفهوم سرسختی مرتبط با سلامت در
سالمندان مبتلا به بیماری های مزمن متعدد: یک مدل هیبرید :

سابقه و هدف: بیماران دارای روحیه سرسختی، دیسترس‌های روانشناختی ناشی از مشکلات همراه با چند بیماری را بهتر مدیریت می‌کنند. مطالعه حاضربا هدف شفاف‌سازی مفهوم سرسختی مرتبط با سلامت در سالمندان مبتلا به بیماری‌های مزمن متعدد انجام شد.
مواد و روش‌ها: برای تحلیل مفهوم، از روش هیبرید استفاده شد. این مدل شامل سه مرحله نظری، کار در عرصه و تحلیل نهایی می‌باشد. پس از مرور بر متون، ۹ سالمند مبتلا به بیماری‌های مزمن متعدد با روش نمونه‌گیری هدفمند از بیمارستان‌های امام سجاد (ع) رامسر و شهید رجائی تنکابن انتخاب و مصاحبه شدند. مطالعه در فواصل پاییز تا زمستان ۱۳۹۸ (۲۰۲۰-۲۰۱۹) انجام شد. درمرحله سوم، اطلاعات حاصل از مرحله نظری و عرصه، ترکیب و مفهوم سرسختی مرتبط با سلامت شفاف شد.
یافته‌ها: سرسختی مرتبط با سلامت در سالمند مبتلا به بیماری های متعدد یعنی: سالمند با ویژگی‌های شخصیتی مانند روحیه سرسختی، صبر و تحمل و داشتن توانایی‌های شناختی، به مقابله هدفمند با استرسورهای مرتبط با سلامت پرداخته و با مدیریت همزمان چند بیماری، به برایندهای مورد انتظار (کنترل موفقیت آمیز بیماری، کاهش بار بیماری و سازگاری) دست یابد. در حالی‌که حمایت خانواده و جامعه، جهت دستیابی به هدف کمک کننده هستند، فشارهای جسمی و روانی مانع از رسیدن به اهداف جهت همزیستی با بیماری‌ها می‌شود.
استنتاج: مدل سرسختی مرتبط با سلامت می‌تواند پس از تست در مطالعات آتی، جهت اجرای پروتکل‌های ارتقای سرسختی مرتبط به سلامت در سالمندان مبتلا به بیماری‌های متعدد در بالین و ساخت ابزارها مورد استفاده قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.