مقاله مقایسه کیفیت هوای محیط کار و کاربرد تکنیک زمین آمار در توزیع مکانی ۵/۲ PM و ۱۰ PM در تعدادی از کارگاه‌های صنعتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
26 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه کیفیت هوای محیط کار و کاربرد تکنیک زمین آمار در توزیع مکانی ۵/۲ PM و ۱۰ PM در تعدادی از کارگاه‌های صنعتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه کیفیت هوای محیط کار و کاربرد تکنیک زمین آمار در توزیع مکانی ۵/۲ PM و ۱۰ PM در تعدادی از کارگاه‌های صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه کیفیت هوای محیط کار و کاربرد تکنیک زمین آمار در توزیع مکانی ۵/۲ PM و ۱۰ PM در تعدادی از کارگاه‌های صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه کیفیت هوای محیط کار و کاربرد تکنیک زمین آمار در توزیع مکانی ۵/۲ PM و ۱۰ PM در تعدادی از کارگاه‌های صنعتی :

مقدمه: کیفیت هوا در کارگاه های صنعتی توسط عوامل زیان آور شیمیایی مختلفی تحت تأثیر قرار می گیرد. هدف این مطالعه مقایسه کیفیت هوای محیط کار تعدادی از کارگاه های صنعتی بر اساس تراکم جرمی و تعداد ذرات معلق در هوا و اجرای روش زمین آمار کریجینگ در صنایع است.
روش بررسی: این مطالعه مشاهده ای در چهار کارگاه صنعتی شامل کارگاه های تفکیک ضایعات مسی، نورد و برش، ریخته گری و ذوب مس، تولید محصولات آلومینیومی و تولید شیشه دوجداره انجام شد. با استفاده از نمونه بردار Particle Mass Counter مدل Tes 5200، تراکم جرمی و تراکم تعداد ذرات معلق در ردیف قطرهای مختلف اندازه گیری شد. نقشه توزیع مکانی ۵/۲PM و ۱۰PM در هریک از کارگاه ها با استفاده از روش زمین آمار کریجینگ در محیط GIS نسخه ۵/۱۰ تهیه شد.
نتایج: بیشترین تراکم جرمی (mg/m3 42/8) و تراکم تعداد (Particle/lit 445058 در حالت افتراقی و Particle/lit 885446 در حالت تجمعی) در کارگاه تولید محصولات آلومینیومی اندازه گیری شد. بیشترین تراکم جرمی و تراکم تعداد ذرات معلق به ترتیب برای ردیف قطرهای µm 10 و µm 5/0 به دست آمد. تفسیر نقشه های کریجینگ نشان داد نواحی مختلفی نظیر کوره تابش، پرس قراضه، کوره ذوب آلومینیوم، الک، دستگاه دیاموند، کوره شیشه و قالب های شمش در کارگاه های مورد مطالعه بیشترین فراوانی ۵/۲ PM و ۱۰PM را دارند.
نتیجه گیری: اجرای عملیات کنترل مهندسی نظیر نصب سیستم های تهویه در سالن ها و طراحی و نصب هود موضعی در بخش‌های ورودی کوره ذوب آلومینیوم و الک در کارگاه تولید محصولات آلومینیومی و قالب های شمش مس در کارگاه ریخته‌گری و ذوب مس جهت بهبود کیفیت هوا ضروری است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.