مقاله قرنطینه یک مداخله موثر در کنترل بیماری کووید ۱۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله قرنطینه یک مداخله موثر در کنترل بیماری کووید ۱۹ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله قرنطینه یک مداخله موثر در کنترل بیماری کووید ۱۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله قرنطینه یک مداخله موثر در کنترل بیماری کووید ۱۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله قرنطینه یک مداخله موثر در کنترل بیماری کووید ۱۹ :

از زمان ارائه اولین گزارش کمیسیون بهداشت و درمان شهر ووهان (WMHC) در مورد بیماری کووید ۱۹ در دسامبر ۲۰۱۹ تاکنون، شیوع این بیماری مرگبار و ناشناخته موجب ایجاد هراس و نگرانی‌های عمومی برای جامعه جهانی شده است به ‌طوری‌که تا امروز (۱۳ اردیبهشت)۳.۲۷۲.۲۰۲ نفر در جهان به این بیماری مبتلا و ۲۳۰.۱۰۴ نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند.
شیوع جهانی این بیماری، یک یادآوری ناگهانی همگانی بود که بیماری‌های عفونی یک تهدید مداوم برای سلامتی انسان هستند. خصوصاً در مورد بیماری‌های نوپدید و باز پدید که همیشه یک چالش بالقوه برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی در سراسر جهان هستند.
از طرف دیگر شکاف دانشی موجود در مورد علت، راه‌های انتقال، درمان و مرگ‌ومیر بالای بیماری، توانسته است گمانه‌زنی‌ها پیرامون آن را افزایش داده و موجب سردرگمی بیشتر سیاست‌گذاران و درمانگران حوزه سلامت شود. به‌طوری‌که روزانه مقالات و مستندات متعدد و مختلفی در زمینه روش‌های انتقال، درمان و پیشگیری در محافل علمی و غیرعلمی مطرح می‌شود.
علاوه بر ناشناخته بودن بیماری مواردی نظیر قدرت سرایت بالای ویروس و کمبود تسهیلات موردنیاز ازجمله کمبود تخت‌های بیمارستانی، نسبت پزشک و پرستار به تخت، تجهیزات و امکانات مراقبتی مانند تجهیزات حفاظت فردی و ونتیلاتور و جمعیت بالای سالمندان باعث شده که چالش‌های اساسی را برای نظام‌های سلامت و سیاست‌گذاران مطرح نماید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.