مقاله رابطه اشتغال مادر با شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه اشتغال مادر با شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه اشتغال مادر با شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه اشتغال مادر با شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه اشتغال مادر با شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان :

مقدمه: اشتغال مادر و تأثیر آن در شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی فرزند از موضوعات مورد توجه در جوامع پیشرفته بوده و امروزه در بسیاری از کشورها که زنان وارد بازار کار شده‌اند مورد توجه ویژه قرار گرفته است. هدف این مطالعه تعیین رابطه اشتغال مادر با شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی است.
روش‌ها: پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی ناحیه ۲ شهر ری در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ به تعداد ۱۰۱۲۰ بوده که از میان آنان ۳۷۰ نفر با روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چندمرحله‌ای به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده‌ها، پرسشنامه‌های شادکامی آکسفورد و خودکارآمدی تحصیلی جینکز و مورگان بود. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها علاوه بر شاخص‌های آمار توصیفی، از آزمون‌های همبستگی دو رشته‌ای نقطه‌ای، همبستگی پیرسون و آزمون تی استفاده شده است.
یافته‌ها: با توجه به نتایج تجزیه و تحلیل داده‌ها، بین اشتغال مادر با شادکامی دانش‌آموزان رابطه معناداری وجود ندارد (۰۷۴/0P،۰۷۵/0R=). بین اشتغال مادر باخودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نیز رابطه معناداری وجود ندارد (۴۷۷/0P،۰۰۳/=0R). تفاوت معناداری بین شادکامی دانش‌آموزان بر اساس اشتغال مادر (۴۸۱/0P،۴۴۸/۱T=)، و تفاوت معنادار بین خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس اشتغال مادر(۲۳۱/0P،۰۵۹/0T=) وجود ندارد. همچنین بعنوان یافته جانبی، بین سن با شادکامی دانش‌آموزان (۳۸۴/0P، ۰۱۵/۰-R=) و بین سن با خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان (۱۰۴/0P،۰۶۶/0R=) رابطه معناداری وجود ندارد.
نتیجه‌گیری: یافته‌ها نشان داد که بین اشتغال مادر با شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان رابطه معناداری وجود ندارد. همچنین بین شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس اشتغال مادر تفاوت معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.