مقاله تبیین و ارائه مدل مفهومی سیاستگذاری مقابله با شیوع چاقی در نظامیان جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تبیین و ارائه مدل مفهومی سیاستگذاری مقابله با شیوع چاقی در نظامیان جمهوری اسلامی ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین و ارائه مدل مفهومی سیاستگذاری مقابله با شیوع چاقی در نظامیان جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین و ارائه مدل مفهومی سیاستگذاری مقابله با شیوع چاقی در نظامیان جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین و ارائه مدل مفهومی سیاستگذاری مقابله با شیوع چاقی در نظامیان جمهوری اسلامی ایران :

زمینه و هدف: مطالعه حاضر، روایتی معرفت‌شناسانه از ماهیت جمعی مسأله شیوع چاقی در نظامیان است که با مرور دانش موجود و مسیرهای حال و آینده منجر به چاقی در نظامیان و شرح و بسط مفهومی آن، مدلی مفهومی جهت سیاستگذاری مقابله با چاقی ارائه می‌دارد. شیوع چاقی، چالشی جدی برای ماموریت نیروهای مسلح ایران است.
روش‌ها: با رویکردی ساخت‌گرا، موضوعات زیر مرور گردید: ۱-درک شیوع چاقی در سطح فردی، ۲-رابطه سبک زندگی نظامی با شیوع چاقی ۳- تأثیرات شیوع چاقی در جامعه بر شایستگی رزمی سازمانهای نظامی.
یافته‌ها: شیوع چاقی محصول یک زمینه زندگی چاقی‌زا است و مسؤلیت‌پذیری فرد کفایت نمی‌کند. عدم تعادل انرژی (دریافتی) و (مصرفی) و ناپایداری روانشناختی عجین با حرفه نظامی، اضلاع مثلث چاقی‌زا در جوامع نظامی است. از طرفی، شیوع چاقی در جامعه، بخصوص در کودکان و نوجوانان و جوانان بعنوان نظامیان پایور یا وظیفه آینده و بطورخاص در فرزندان خانواده‌های نظامی بعنوان محتمل‌ترین داوطلبان آینده حرفه نظامی، ماموریت و شایستگی رزمی نیروهای مسلح را تهدید می‌کند.
نتیجه‌گیری: با فهم پیچیده سیستمی از ماهیت مسأله چاقی؛ بیولوژی و انتخابهای فردی، عملکرد ‌تنظیمی سازمان نظامی، زمینه‌ رفتاری، تأثیرات چاقی‌زای بخش‌های سیاستگذاری و بافتار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، پنج سطح تعیین‌کننده‌ چاقی در نظامیان می‌باشند که می‌تواند به پنج سطح سیاستگذاری مقابله با شیوع چاقی برگردانده شود. مهار و معکوس‌سازی روند شیوع چاقی، مستلزم صبر استراتژیک و کوشش‌های هماهنگ و هم‌افزا و همکاری و مشارکت در همه سطوح و بخش‌ها نظامی و ملی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.