تحقیق ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور :

بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق :

اشاره: نویسنده در قسمت اول مقال حاضر، پس از ذکر برخى از آیاتقرآن، روایاتى را که در آنها بهایرانیان به عنوان مصداق این آیاتاشاره شده، مورد بررسى قرار دادند.
اینک در ادامه این مطلب، آیهاىدیگر مورد بررسى قرار گرفته و پساز آن تعدادى از روایاتى که در آنها بهستایش ایران پرداخته شده، بیانمىگردد.

۳. در تفسیر کلام خداى بزرگ: وقضینا الى بنى اسرائیل فىالکتاب لتفسدن فى الارض مرتینو لتعلن علوا کبیرا. فاذا جاء وعداولهما بعثنا علیکم عبادا لنااولى باس شدید فجاسواخلال الدیار و کانوعدا مفعولا. (۱(

به بنىاسرائیلاعلام نمودیم در کتاب،«تورات» که دوبار درزمین فساد و سرکشىبزرگى خواهید کرد، پسچون وعده یکى از آنها(فساد) برسد. بندگانى از خودرا که داراى قوت و نیرومندىشگرفى هستند به طرف شمامىفرستیم تا در همه جا جستجو کنند واین وعدهاى انجام شده است.

در تفسیر «نورالثقلین» از«روضه کافى» درباره تفسیر آیهشریفه «بعثنا علیکم عبادا لنا اولىباس شدید» از امام صادق،علیهالسلام، نقل شده است کهفرمود:

آنان کسانى هستند که خداوندتبارک و تعالى قبل از ظهور قائم،علیهالسلام، آنها را برمىانگیزد وآنان دشمنىاز آل پیامبر، صلىاللهعلیهوآله، را فرانمىخوانند مگر اینکه او را به قتلمىرسانند.

و «عیاشى» در تفسیر خود ازامام باقر، علیهالسلام، روایت کردهکه حضرت آیه شریفه «بعثناءعلیکم عبادا لنا اولى باس شدید»را قرائت مىکردند، سپس فرمودند:

او قائم، علیهالسلام، و یاران اویندکه داراى قوت و نیروى زیادمىباشند …

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

– این فایل با فرمت word ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

– تعداد صفحات : ۱۵

– قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی

کلمات کلیدی : ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق در مورد ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , دانلود تحقیق ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , دانلود رایگان تحقیق ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , پروژه ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , کار تحقیقی ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , مقاله ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق معارف اسلامی در مورد ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , پاورپوینت در مورد ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , پایان نامه معارف اسلامی در مورد ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق معارف آماده در مورد ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق معارف رایگان , word , ورد, پاورپوینت , pdf, رشته معارف اسلامی , power point , معارف اسلامی , تحقیق آماده معارف در مورد ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق معارف ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق کلاسی آماده ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق درباره ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق رایگان ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , پاورپوینت ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق در رابطه با ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق معارف ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , پروژه درباره ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , دانلود پاورپوینت آماده ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , مقاله فقه در مورد ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق معارف درباره ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , دانلود تحقیق معارف, تحقیق با موضوع ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق رشته معارف اسلامی در مورد ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , تحقیق آماده ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , دانلود رایگان تحقیق در مورد ایرانیان و نقش آنان در دوران ظهور , علوم انسانی , علوم دینی , علوم مذهبی , معارف اسلامی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.