تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبری وهدایت کلاس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبری وهدایت کلاس دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبری وهدایت کلاس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبری وهدایت کلاس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبری وهدایت کلاس :
مدرسه هوشمند
تعریف مفهومی : مدرسه هوشمند مدرسه ای است که جهت ایجاد محیط یاددهی – یادگیری و بهبود نظام مدیریتی مدرسه و تربیت دانش آموزان پژوهنده طراحی شده است .
تعریف : مدرسه هوشمند مدرسه فیزیکی است که کنترل و مدیریت آن مبتنی بر فناوری رایانه و شبکه می باشد و محتوای اکثر دروس آن الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن هوشمند است .
اهداف :
– رشدهمه جانبه دانش آموزان ( ذهنی . جسمی . عاطفی و روانی )
– ارتقاء تواناییها و قابلیتهای فردی
– تربیت نیروی انسانی متفکر و آشنا به فناوری
– افزایش مشارکت مردمی
راهبردها و خط مشی ها :
– تاکید بر مهارتهای فکر کردن
– تدریس ارزشها و زبان از طریق آموزش
– فراهم نمودن محیط یاد دهی – یادگیری
– فراهم کردن انواع شیوه های آموزشی برا یاستعدادهای مختلف
– آگاهی دادن به اولیاء در مورد آنچه در مدرسه واقع شده است .
– فراهم کردن فرصتهای همکاری افراد جامعه با مدرسه
ارکان مدرسه هوشمند :
*محیط یاددهی – یادگیری
*این محیط چهار حوزه را تحت پوشش خود قرار می دهد :
الف – برنامه درسی ب – روش تدریس ج – ارزیابی د – محتوا
* مدیریت : منابع و فرآیندهای مورد نیاز محیط یاددهی – یادگیری را پشتیبانی و حمایت می کند.
*مسئولیتهای افراد و مهارتهای مورد نیاز : در این مدرسه نقش مدیر. معلم .دانش آموز و والدین تغییر خواهد کرد و با توانیی ها و دانش خود نقش مؤثری در مدرسه خواهند داشت .
*فناوری : ایجاد محیط یاددهی – یادگیری . مدیریت و ارتباطات بیرونی راه حل های مبتنی بر فناوری را الزامی می کند.
ویژگیهای ارکان مدرسه هوشمند:
محیط یاددهی – یادگیری
الف – برنامه درسی
اصول حاکم بر برنامه درسی در این مدرسه به شرح ذیل می باشد :
* طراحی برای کمک به دانش آموزان برای رشد همه جانبه و متعادل
*یکپارچه سازی دانش آموزان برای رشد همه جانبه و متعادل
*یکپارچه سازی دانش . مهارتها و ارزشها از طریق برنام درسی ( باپروژه ای نمودن فعالیتها ی مربوط به محتوا )
*نظم و تداوم در آموزش
*ایجاد نگرشها ی مناسب در استفاده از فناوری
*دسترسی همه دانش آموزان به آموزش مطلوب
دیدگاه برنامه درسی :
*معنی دار بودن : همه دانش آموزان مفاهیم آموزش را درک می کنند تا مقصود از آموزش خود را بدانند .
* مسئولیت اجتماعی : از وضایف و مسئولیتهای خود در جامعه آگاه می شود . نسبت به مردم احساس مسئولیت می کنند .
*باز خورد برنامه درسی : برنامه درسی باید در دانش آموز مهارت و نگرش نقادانه و خلاقیت مثبت ایجاد کند .
*همه جانبه بودن : برروی رشد همه ابعاد انسانی تاکید می کند و به دانش آموزکمک می کند که روابط بین موضوعات مختلف را درک کند .
فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش )
تعداد صفحات : ۳۶
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.