تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبری وهدایت کلاس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبری وهدایت کلاس دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبری وهدایت کلاس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبری وهدایت کلاس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبری وهدایت کلاس :

مدرسه هوشمند

تعریف مفهومی : مدرسه هوشمند مدرسه ای است که جهت ایجاد محیط یاددهی – یادگیری و بهبود نظام مدیریتی مدرسه و تربیت دانش آموزان پژوهنده طراحی شده است .

تعریف : مدرسه هوشمند مدرسه فیزیکی است که کنترل و مدیریت آن مبتنی بر فناوری رایانه و شبکه می باشد و محتوای اکثر دروس آن الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن هوشمند است .

اهداف :

– رشدهمه جانبه دانش آموزان ( ذهنی . جسمی . عاطفی و روانی )

– ارتقاء تواناییها و قابلیتهای فردی

– تربیت نیروی انسانی متفکر و آشنا به فناوری

– افزایش مشارکت مردمی

راهبردها و خط مشی ها :

– تاکید بر مهارتهای فکر کردن

– تدریس ارزشها و زبان از طریق آموزش

– فراهم نمودن محیط یاد دهی – یادگیری

– فراهم کردن انواع شیوه های آموزشی برا یاستعدادهای مختلف

– آگاهی دادن به اولیاء در مورد آنچه در مدرسه واقع شده است .

– فراهم کردن فرصتهای همکاری افراد جامعه با مدرسه

ارکان مدرسه هوشمند :

*محیط یاددهی – یادگیری

*این محیط چهار حوزه را تحت پوشش خود قرار می دهد :

الف – برنامه درسی ب – روش تدریس ج – ارزیابی د – محتوا

* مدیریت : منابع و فرآیندهای مورد نیاز محیط یاددهی – یادگیری را پشتیبانی و حمایت می کند.

*مسئولیتهای افراد و مهارتهای مورد نیاز : در این مدرسه نقش مدیر. معلم .دانش آموز و والدین تغییر خواهد کرد و با توانیی ها و دانش خود نقش مؤثری در مدرسه خواهند داشت .

*فناوری : ایجاد محیط یاددهی – یادگیری . مدیریت و ارتباطات بیرونی راه حل های مبتنی بر فناوری را الزامی می کند.

ویژگیهای ارکان مدرسه هوشمند:

محیط یاددهی – یادگیری

الف – برنامه درسی

اصول حاکم بر برنامه درسی در این مدرسه به شرح ذیل می باشد :

* طراحی برای کمک به دانش آموزان برای رشد همه جانبه و متعادل

*یکپارچه سازی دانش آموزان برای رشد همه جانبه و متعادل

*یکپارچه سازی دانش . مهارتها و ارزشها از طریق برنام درسی ( باپروژه ای نمودن فعالیتها ی مربوط به محتوا )

*نظم و تداوم در آموزش

*ایجاد نگرشها ی مناسب در استفاده از فناوری

*دسترسی همه دانش آموزان به آموزش مطلوب

دیدگاه برنامه درسی :

*معنی دار بودن : همه دانش آموزان مفاهیم آموزش را درک می کنند تا مقصود از آموزش خود را بدانند .

* مسئولیت اجتماعی : از وضایف و مسئولیتهای خود در جامعه آگاه می شود . نسبت به مردم احساس مسئولیت می کنند .

*باز خورد برنامه درسی : برنامه درسی باید در دانش آموز مهارت و نگرش نقادانه و خلاقیت مثبت ایجاد کند .

*همه جانبه بودن : برروی رشد همه ابعاد انسانی تاکید می کند و به دانش آموزکمک می کند که روابط بین موضوعات مختلف را درک کند .

فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات : ۳۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.