فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان دارای ۶۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان :

بخشی از متن اصلی :

مقدمه

در عصری که هر روز با تغییرات ودگر گونی های شدید مواجه هستیم موفقیت برنامه هاسی آموزشی و پرورشی بستگی کامل با شایستگی معلمان عالم و متخصص و متعهد دارد . شعار آشنایی که بسان ضرب المثل تا کنون از فرمایشات رسول اکرم ( ص ) در زبان مردم است : زگهواره تا گور دانش بجوی می باشد که هیچ وقت مثل امروز سر لوحه فعالیتهای آموزشی قرار نگرفته است . توسعه سرمایه انسانی به افزایش سطح دانش و معلومات ، مهارتها و فنون و استعدادهای کلیه آحاد جامعه اطلاق می گردد که از طریق مختلف عملی می گردد .

متداول ترین راه تحقق این هدف از طریق آموزش و پرورش رسمی است که از دبستان آغاز شده و تا تحصیلات عالی ادامه دارد . توسعه نیروی انسانی از طریق آموزشهای مجدد آموزش ضمن خدمت ، کار آموزی و آموزش بزرگسالان و عضویت در گروه های سیاسی و مذهبی عملی می گردد .

طرح تحقیق

امروزه این اندیشه قوت گرفته است که اگر جامعه ای بخواهد نظامهای اقتصادی ، صنعتی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی خویش را دگرگون سازد و آن را مقتضیات و نیازمندیهای جدید منطبق نماید ناچار است که سیاست جامعی در توسعه نیروی انسانی داشته باشد . این امر میسر نمی گردد مگر اینکه از نظام تعلیم و تربیت متوقع بود . ماهیت شکاف رو به گسترش شمال و جنوب بیش از جنبه های آن حائز اهمیت است زیرا مسئله شکاف قدرت و دانش در میان است . تحول اطلاعات و فن آوری مرتبط با آن در مغرب زمین، گسترش چنین شکافی را دامن می زند. با بررسی سیر تحول توسعه تاریخی در می یابیم که جامعه بشری از مرحله شکار به کشاورزی و آنگاه به جامعه صنعتی توسعه یافته و اخیراً نیز به جامعه اطلاعات متحول شده است . بشر وارد یک دوره انتقال از یک جامعه صنعتی به یک جامعه اطلاعاتی شده است و اکنون در آستانه یک دوره ابداع فن آوری اجتماعی قرار دارد که تلقینی از کامپیوتر و فن آوری است . اساس و ماهیت چنین دوره ای مبتنی بر اطلاعات نامرئی است که سبب تحولات غیر قابل پیش بینی در جامعه می شود .

این فایل به همراه چکیده ، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت word ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تعداد صفحات : ۵۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.