تحقیق اصول شرکت نیران اصول سرپرستی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق اصول شرکت نیران اصول سرپرستی دارای ۶۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق اصول شرکت نیران اصول سرپرستی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق اصول شرکت نیران اصول سرپرستی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق اصول شرکت نیران اصول سرپرستی :

تحقیق در مورد اصول شرکت نیران اصول سرپرستی

مقدمه

هر خانواده ای ازمنابع متعدد درآمد کسبمی کند که این درآمد محدود است یعنی مقدار معینی است و به هر مقدار که اراده کند، در اختیارش نیست ودر عوض مخارجی دارد که برای انجام آن از درآمدهایش استفاده می کند.

خانواده اولین پایگاه فرد برای زندگی و مهم ترین مبنای تشکیل دهنده جامعه است. خانواده، به خصوص در ایام گذشته به طور مستقیم علاوه بر نیازهای خود، تأمین کننده قسمتی از نیازهای جامعه نیز بود که این نقش با گذشت زمان از عهده تمام افراد خانواده خارج شد و بر دوش یک یا چند تن از آن ها افتاد.

از لحاظ اجتماعی خانواده اساسی ترین عامل تولید و مصرف کالاها و خدمات در جامعه است ومسئولیت عمده اش بقاء نسل می باشد و برای انجام این مسئولیت مهم نیازمند تکاپوی اقتصادی بسیار زیاد است و اساس فعالیت های اقتصادی اجتماع نیز انجام مسئولیت های مهم خانواده است و برای همین است که اقتصاددانان خانواده را بنیان زندگی اقتصادی جوامع می دانند، از جمله ارسطو که اقتصاد را علم خانه داری میدانست واصولا کلمه اقتصاد مشتق شده یونانی اقتصاد و خانواده است که امروزه این گرایش با عنوان اقتصاد خانواده و ا قتصاد خانه یکی از شاخص ترین گرایش های اقتصاد دردنیا می باشد.

فصل اول: چگونه یک کار پیدا کنیم؟

پیدا کردن کار یا شغل مناسب موضوعی است که هر کسی دیر یا زود با آن روبرو می شود (مگر اینکه شما بیکاری را بهترین کار بدانید). هر آدمی بنا به شرایط سنی و روحی خود زمانی با این سئوال مواجه می شود که برای اداره و ادامه زندگی چه شغلی را پیشه کنم؟

افراد برای پیدا کردن کار به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

گروهی که کار و حرفه خانوادگی خود را ادامه می دهند که در گذشته بسیار رایج بوده، امروزه نیز نمونه هایی از آن مشاهده می شود. اگر شما از این دسته افراد هستید که در خانواده شما شغل یا حرفه ای به صورت موروثی می باشد یا یکی از اقوام نزدیک شما دارای حرفه ایاست که شما بدان علاقه مند هستید، پیشنهاد این است که حتما آن حرفه را پیش بگیرید و ادامه دهید. از جمله مزایای اینکار می توان به حمایت خانواده، آشنا بودن به محیط کار، شناخت بازار کار و موارد مثبت دیگر اشاره کرد.

ممکن است اشکالی از سویشما مطرح شود که زمانی بعضی ازمشاغل به پایان رسیده است و یا زمینه بعضی از این حرفه ها محدود است.

نظر شما را به مثالی در این زمینه جلب می کنم «اکثر ما با جاروهای دستی آشنایی داریم که در گذشته برای نظافت منازل از آن بسیار استفاده می شد. این جاروها در شمال ایران ساخته می شود و شهرستان امیر کلا در ساخت این جاروها شهرت دارد به گونه ای که اگر گذرتان به آن شهر بیافتد، مغازه هایی را مشاهده می کنید که به ساخت و فروش این جاروها مشغول هستند.

فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات : ۵۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.