کتاب آشنایی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 کتاب آشنایی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید دارای ۵۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف کتاب آشنایی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز کتاب آشنایی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی کتاب آشنایی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کتاب آشنایی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونای جدید :

شرح مختصر : در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی چندین مورد عفونت شدید تنفسی در شهر ووهان چین و استان هوبای گزارش شد. چند روز بعد از رد بیماری های تنفسی دیگر مشخص شد با ویروس جدیدی از خانواده کرونا ویروس مواجه هستند که ۷۰ درصد به ژنتیک بیماری سارس شباهت دارد. دوره نقاهت بیماری بین دو تا چهارده روز می باشد. سرعت شیوع ویروس کرونای جدید از آبله مرغان و سارس کمتر و از ابولا و مرس بیشتر است. مرگ و میر یا مورتالیتی ویروس کرونای جدید از ابولا، مرس و سارس کمتر است و از آبله مرغان بیشتر است. طبق گفته کمیسیون بهداشت ملی چین، ۸۰ درصد افراد فوت شده مبتلا به ویروس کرونای جدید بالای ۶۰ سال سن داشته اند. ۷۵ درصد از این فوتی ها دارای بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی و عروقی و دیابت بوده اند. در صورت مشاهده موارد مشکوک بیماری که تشخیص آن با پزشک می باشدارجاع جهت نمونه گیری و قرنطینه توصیه می شود.

دانشجویان گروه چینی دانشکده زبان دانشگاه تهران به همراه دکتر امین بذر افشان مدیر گروه زبان چینی این دانشکده، دستورالعمل پیشگیری از ویروس کرونا را ترجمه کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دادند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.