راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution دارای ۳۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution :

راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution

راه حل فیانچتو

The Fianchetto Solution

توسط: Chess Teacher Emmanuel Neiman

فرمت: PDF

نسخه اورجینال با قابلیت چاپ و کپی

وقتی Emmanuel Neiman مدرس ارشد و مطرح شطرنج دریافت که برخی از شطرنج آموزانش از ترس شکست خوردن در همان شروع بازی از شرکت در مسابقات اجتناب می کنند، تصمیم گرفت که کتاب ویژه ای مخصوص شطرنج بازان باشگاهی بنویسد.
او همچنین می دانست که آماتورها فرصت کمی برای مطالعه جدی تئوری شروع بازی دارند، بنابراین او مجبور شد یک تدارک شروع بازی کامل، عملی ، محکم و آسان برای یادگیری را ارائه دهد که سالها بتوان از آن استفاده کرد و منسوخ نشود.
و این همان کاریست که او انجام داد، درواقع Neiman به آماتورها توصیه می کند تا با هر دو رنگ مهره سیستم انعطاف پذیر King Fianchetto را بازی کنند، جایی که فیل یک مدافع برای شاه و در عین حال یک مهره مهاجم نیز می باشد.
مهم نیست که رنگ مهره شما چیست و شما براحتی میتوانید همان ایده اصلی را دنبال کنید و در بازی با مهره سفید به خانه های سفید رنگ فشار بیاورید و این کار را با مهره سیاه در خانه های سیاه رنگ انجام دهید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.