صورت وضعیت پروژه های عمرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 صورت وضعیت پروژه های عمرانی دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی صورت وضعیت پروژه های عمرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن صورت وضعیت پروژه های عمرانی :

صورت وضعیت پروژه های عمرانی

صورت وضعیت پروژه های عمرانی
صورت وضعیت پروژه های عمرانی
فهرست دستور کار،صورتجلسه،صورت وضعیت
تفاوت صورت وضعیت قبل قطعی با قطعی
نحوه رسیدگی به صورت وضعیت های قطعی
صورت وضعیت نویسی
نکات تهیه صورت وضعیت
دستور کار و صورت مجلس
مواردی نیازمند به دستور کار و صورت مجلس
تضمین حسن انجام کار
پیش پرداخت
صورت وضعیت موقت
تحویل موقت
هیات تحویل موقت

دستور کار،صورتجلسه،صورت وضعیت دستورکار: در طول مدت اجراء به مواردی بر می خوریم که در نقشه های اولیه جزئیات کاملی ندارد و یا تغییر مشخصات دارد که نیاز است توسط دستگاه نظارت ( با هماهنگی دفتر مرکزی مشاور ) دستور کار لازم جهت اجراء صحیح به پیمانکار داده شود. صورتجلسه: در یک پروژه دو مزیت دارد.صورتجلسه مقدار و صورتجلسه هماهنگی صورتجلسات هماهنگی: عمدتا جهت تصمیم گیری های کلان و تصویب مصالح انجام میگیرد. صورتجلسه مقدار : هر آنچه که در نقشه ها دفنی است و پوشیده می شود و یا در آینده جهت کنترل آن نیاز به مطالب تکمیلی است مانند عملیات خاکبرداری ، لوله کشی ، کابل کشی و … به جهت تسریع در روند رسیدگی آینده و حضور به ذهن داشتن افراد مقیم توصیه شده است صورتجلسه گردد.
صورت وضعیت صورت وضعیت یعنی گزارش ریز مقادیر انجام عملیات و مالی کردن آن به طور کامل به نام درخواست مالی دریافت وجه در قالب موضوع پیمان از بابت عملیات انجام شده و قیمتهای توافق شده. صورت وضعیت می تواند موقت و می تواند قطعی باشد. پیمانکار معمولا در انتهای هر ماه مقادیر کارکرد عملیاتش در آن ماه را در قیمتهای توافق شده ضرب کند و با ضرائب توافق شده درخواست مالی خود را ارائه کند.مهلت پرداخت صورت وضعیتهای موقت ۱۰ روز رسیدگی در مشاور و ۱۰ روز رسیدگی و پرداخت در کارفرما می باشد.
تفاوت صورت وضعیت قبل قطعی با قطعی تفاوت صورت وضعیت ماقبل قطعی با قطعی از نظر شرایط عمومی پیمان
( *در پیمانهای ساخت C ) در چیست ؟ و تهیه و تایید آن چه مزیتی دارد؟ در اینجا تفاوت تبصره یک ماده ۳۴ شرایط عمومی پیمان با ماده ۴۰ آن ، پاسخ سوال فوق را خواهد داد : طبق تبصره یک ماده ۳۴ حداکثر تا یک ماه پس از تحویل موقت ، آخرین صورت وضعیت موقت ، طبق ماده ۳۷ شرایط عمومی پیمان و بدون منظور داشتن مصالح پای کار تنظیم می شود ( و به عبارتی طبق فرجه های قانونی ماده ۳۷ رسیدگی و تایید می گردد ) که اگر بر اساس این صورت وضعیت پیمانکار بدهکار نباشد یا جمع بدهی های وی از نصف کسور تضمین حسن انجام کار کمتر باشد ضمانتنامه انجام تعهدات وی بی درنگ آزاد می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.