مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی :

مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی

عملکرد تحصیلی
مفهوم عملکرد تحصیلی
۲ – ۲ – ۳ – ۲ . عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی عبارتند از :
۲ – ۲ – ۳ – ۲ – ۱ . عوامل فردی :
۲ – ۲ – ۳ – ۲ – ۲ . عوامل خانوادگی و اجتماعی :
۲ – ۲ – ۳ – ۲ – ۳ . عوامل آموزشگاهی :
۲ – ۲ – ۳ – ۲ – ۴ . جنس :
۲ – ۲ – ۳ – ۳ مفهوم پیشرفت یا موفقیت تحصیلی
۲ – ۲ – ۳ – ۴ . عوامل موثر بر پیشرفت و افت تحصیلی
۲ – ۲ – ۳ – ۵ . نظریه ی یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی :
۲ – ۲ – ۳ – ۶ . نقش خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی
۲ – ۲ – ۳ – ۷ . رابطه ی خودتنظیمی یادگیری با مهارت ها و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
۲ – ۳ . بررسی پیشینه ی مطالعاتی :
۲ – ۳ – ۱ . پژوهش های انجام شده پیرامون رابطه بین مؤلفه ها در خارج از کشور
۲ – ۳ – ۲ . پژوهش های انجام گرفته پیرامون رابطه مؤلفه ها در ایران
منابع فارسی
کتاب :
پایان نامه :
مجلات :
مقالات :
منابع غیرفارسی :

عملکرد تحصیلی
مفهوم عملکرد تحصیلی
عملکرد تحصیلی به معنای توانایی دانشجویان در پاسخ دهی به مسائل مربوط به موضوع یا موضوعات خاص پیش ‎ بینی شده برای یک دوره آموزشی است ( سپهوندی ، ۱۳۸۵ ). عملکرد تحصیلی شامل ثبت کلیه فعالیت ‎ های شناختی فرد تحصیل کننده است که با یک سیستم درجه بندی مورد توافق با توجه به سطوح مختلف فعالیت ‎ های هیجانی و آموزشی و جدول زمانی سنجیده می ‎ شود و به عنوان فرایند پیشرفت تحصیلی در نظر گرفته می ‎ شود ( خوش کنش ، ۱۳۸۶ ).
نیاز به پیشرفت یکی از انگیزه ‎ های اولیه بشر است . افرادی که نیاز به پیشرفت در آن ‎ ها قوی ‎ تر است ، تمایل بیشتری به کامل شدن و بهبود عملکرد خود دارند . آنان ترجیح می ‎ دهند با وظیفه ‎ شناسی کارهایی انجام دهند که چالش برانگیز بوده به طوری که ارزیابی پیشرفت آنان در مقایسه با پیشرفت سایر مردم بر حسب ملاک هایی امکان پذیر باشد . به بیان دیگر پیشرفت رفتاری است مبتنی بر وظیفه ، که اجازه می ‎ دهد عملکرد فرد بر طبق ملاک های فرض شده درونی یا بیرونی مورد ارزیابی قرار گیرد ( کاموراجا و همکاران ، ۲۰۰۹ ).
پیشرفت تحصیلی دانشجویان یکی از شاخص ‎ های مهم در ارزشیابی آموزش عالی است و سطوح بالای آن می ‎ تواند پیش ‎ بینی کننده آینده روشن برای فرد و جامعه باشد و تمام کوشش ‎ ها و سرمایه ‎ گذاری ‎ های هر نظامی ، تحقق این هدف می ‎ باشد . بر این اساس روان ‎ شناسان و متخصصان تعلیم و

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.