مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
عملکرد تحصیلی
مفهوم عملکرد تحصیلی
۲ – ۲ – ۳ – ۲ . عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی عبارتند از :
۲ – ۲ – ۳ – ۲ – ۱ . عوامل فردی :
۲ – ۲ – ۳ – ۲ – ۲ . عوامل خانوادگی و اجتماعی :
۲ – ۲ – ۳ – ۲ – ۳ . عوامل آموزشگاهی :
۲ – ۲ – ۳ – ۲ – ۴ . جنس :
۲ – ۲ – ۳ – ۳ مفهوم پیشرفت یا موفقیت تحصیلی
۲ – ۲ – ۳ – ۴ . عوامل موثر بر پیشرفت و افت تحصیلی
۲ – ۲ – ۳ – ۵ . نظریه ی یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی :
۲ – ۲ – ۳ – ۶ . نقش خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی
۲ – ۲ – ۳ – ۷ . رابطه ی خودتنظیمی یادگیری با مهارت ها و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
۲ – ۳ . بررسی پیشینه ی مطالعاتی :
۲ – ۳ – ۱ . پژوهش های انجام شده پیرامون رابطه بین مؤلفه ها در خارج از کشور
۲ – ۳ – ۲ . پژوهش های انجام گرفته پیرامون رابطه مؤلفه ها در ایران
منابع فارسی
کتاب :
پایان نامه :
مجلات :
مقالات :
منابع غیرفارسی :
عملکرد تحصیلی
مفهوم عملکرد تحصیلی
عملکرد تحصیلی به معنای توانایی دانشجویان در پاسخ دهی به مسائل مربوط به موضوع یا موضوعات خاص پیش بینی شده برای یک دوره آموزشی است ( سپهوندی ، ۱۳۸۵ ). عملکرد تحصیلی شامل ثبت کلیه فعالیت های شناختی فرد تحصیل کننده است که با یک سیستم درجه بندی مورد توافق با توجه به سطوح مختلف فعالیت های هیجانی و آموزشی و جدول زمانی سنجیده می شود و به عنوان فرایند پیشرفت تحصیلی در نظر گرفته می شود ( خوش کنش ، ۱۳۸۶ ).
نیاز به پیشرفت یکی از انگیزه های اولیه بشر است . افرادی که نیاز به پیشرفت در آن ها قوی تر است ، تمایل بیشتری به کامل شدن و بهبود عملکرد خود دارند . آنان ترجیح می دهند با وظیفه شناسی کارهایی انجام دهند که چالش برانگیز بوده به طوری که ارزیابی پیشرفت آنان در مقایسه با پیشرفت سایر مردم بر حسب ملاک هایی امکان پذیر باشد . به بیان دیگر پیشرفت رفتاری است مبتنی بر وظیفه ، که اجازه می دهد عملکرد فرد بر طبق ملاک های فرض شده درونی یا بیرونی مورد ارزیابی قرار گیرد ( کاموراجا و همکاران ، ۲۰۰۹ ).
پیشرفت تحصیلی دانشجویان یکی از شاخص های مهم در ارزشیابی آموزش عالی است و سطوح بالای آن می تواند پیش بینی کننده آینده روشن برای فرد و جامعه باشد و تمام کوشش ها و سرمایه گذاری های هر نظامی ، تحقق این هدف می باشد . بر این اساس روان شناسان و متخصصان تعلیم و
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.