مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی دارای ۸۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی :

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی

فصل دوم و مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی

سرفصل ها:

) مبانی نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۶

۲-۱-۱) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۶

۲-۱-۲) خرید آنی………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۸

۲-۱-۲-۱) ماهیت خرید آنی…………………………………………………………………………………………………………. ۲۱

۲-۱-۲-۲) انواع خرید آنی…………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱

۲-۱-۲-۳) عوامل مؤثر بر خرید آنی……………………………………………………………………………………………… ۲۲

۲-۱-۲-۳-۱) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی…………………………………………………………………………….. ۲۳

۲-۱-۲-۳-۲) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی………………………………………………………………………………. ۲۷

۲-۱-۲-۳-۳) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی……………………………………………………………….. ۲۸

۲-۱-۳) انگیزه لذت­جوئی………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰

۲-۱-۳-۱) انواع انگیزه لذت­جوئی…………………………………………………………………………………………………. ۳۳

۲-۱-۴) آنی­گرایی………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴

۲-۱-۴) تجارت الکترونیک…………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶

۲-۱-۶) فروشگاه اینترنتی……………………………………………………………………………………………………………… ۳۷

۲-۱-۶-۱) محیط فروشگاه اینترنتی……………………………………………………………………………………………… ۳۸

۲-۱-۶-۱-۱) محتوا فروشگاه اینترنتی…………………………………………………………………………………………. ۳۹

۲-۱-۶-۱-۱-۱) کیفیت اطلاعات…………………………………………………………………………………………………. ۴۱

۲-۱-۶-۱-۱-۲) دقت اطلاعات……………………………………………………………………………………………………… ۴۱

۲-۱-۶-۱-۱-۳) مرتبط بودن اطلاعات…………………………………………………………………………………………. ۴۱

۲-۱-۶-۱-۱-۴) نکاتی در مورد متون و اطلاعات………………………………………………………………………… ۴۲

۲-۱-۶-۱-۲) طرح فروشگاه اینترنتی…………………………………………………………………………………………… ۴۴

۲-۱-۶-۱-۲-۱) استراتژی­های طراحی وب سایت……………………………………………………………………….. ۴۶

۲-۱-۶-۱-۲-۱-۱) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی…………………………………………………………………………. ۴۶

۲-۱-۶-۱-۲-۱-۲) استراتژی آنلاین/ معاملاتی……………………………………………………………………………. ۴۶

۲-۱-۶-۱-۳) پیمایش فروشگاه اینترنتی……………………………………………………………………………………… ۴۷

۲-۱-۷) وبگردی منفعت­گرایانه و لذت­جویانه……………………………………………………………………………….. ۵۰

۲-۱-۷-۱) مفهوم جستجو (پرسه زنی) ……………………………………………………………………………………….. ۵۱

۲-۲-۷) مدل­های مرتبط با خرید آنی…………………………………………………………………………………………… ۵۳

۲-۱-۸-۱) مدل مویوگاناتام و بکارت…………………………………………………………………………………………….. ۵۳

۲-۱-۸-۲) مدل جیوتی بادگیان و ورما ……………………………………………………………………………………….. ۵۷

۲-۱-۸-۳) مدل دهدشتی و مبرهن……………………………………………………………………………………………… ۶۰

۲-۲) پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۱

۲-۲-۱) پیشینه تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………….. ۶۱

۲-۲-۲) پیشینه تحقیقات خارجی…………………………………………………………………………………………………۶۷

منابع………………………………………………………………………………………………………………………………۷۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.