مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی دارای ۸۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی :
مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی
فصل دوم و مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی
سرفصل ها:
) مبانی نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۶
۲-۱-۱) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۶
۲-۱-۲) خرید آنی………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۸
۲-۱-۲-۱) ماهیت خرید آنی…………………………………………………………………………………………………………. ۲۱
۲-۱-۲-۲) انواع خرید آنی…………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱
۲-۱-۲-۳) عوامل مؤثر بر خرید آنی……………………………………………………………………………………………… ۲۲
۲-۱-۲-۳-۱) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی…………………………………………………………………………….. ۲۳
۲-۱-۲-۳-۲) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی………………………………………………………………………………. ۲۷
۲-۱-۲-۳-۳) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی……………………………………………………………….. ۲۸
۲-۱-۳) انگیزه لذتجوئی………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰
۲-۱-۳-۱) انواع انگیزه لذتجوئی…………………………………………………………………………………………………. ۳۳
۲-۱-۴) آنیگرایی………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴
۲-۱-۴) تجارت الکترونیک…………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۱-۶) فروشگاه اینترنتی……………………………………………………………………………………………………………… ۳۷
۲-۱-۶-۱) محیط فروشگاه اینترنتی……………………………………………………………………………………………… ۳۸
۲-۱-۶-۱-۱) محتوا فروشگاه اینترنتی…………………………………………………………………………………………. ۳۹
۲-۱-۶-۱-۱-۱) کیفیت اطلاعات…………………………………………………………………………………………………. ۴۱
۲-۱-۶-۱-۱-۲) دقت اطلاعات……………………………………………………………………………………………………… ۴۱
۲-۱-۶-۱-۱-۳) مرتبط بودن اطلاعات…………………………………………………………………………………………. ۴۱
۲-۱-۶-۱-۱-۴) نکاتی در مورد متون و اطلاعات………………………………………………………………………… ۴۲
۲-۱-۶-۱-۲) طرح فروشگاه اینترنتی…………………………………………………………………………………………… ۴۴
۲-۱-۶-۱-۲-۱) استراتژیهای طراحی وب سایت……………………………………………………………………….. ۴۶
۲-۱-۶-۱-۲-۱-۱) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی…………………………………………………………………………. ۴۶
۲-۱-۶-۱-۲-۱-۲) استراتژی آنلاین/ معاملاتی……………………………………………………………………………. ۴۶
۲-۱-۶-۱-۳) پیمایش فروشگاه اینترنتی……………………………………………………………………………………… ۴۷
۲-۱-۷) وبگردی منفعتگرایانه و لذتجویانه……………………………………………………………………………….. ۵۰
۲-۱-۷-۱) مفهوم جستجو (پرسه زنی) ……………………………………………………………………………………….. ۵۱
۲-۲-۷) مدلهای مرتبط با خرید آنی…………………………………………………………………………………………… ۵۳
۲-۱-۸-۱) مدل مویوگاناتام و بکارت…………………………………………………………………………………………….. ۵۳
۲-۱-۸-۲) مدل جیوتی بادگیان و ورما ……………………………………………………………………………………….. ۵۷
۲-۱-۸-۳) مدل دهدشتی و مبرهن……………………………………………………………………………………………… ۶۰
۲-۲) پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۱
۲-۲-۱) پیشینه تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………….. ۶۱
۲-۲-۲) پیشینه تحقیقات خارجی…………………………………………………………………………………………………۶۷
منابع………………………………………………………………………………………………………………………………۷۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.