مبانی نظری و پیشینه مسوؤلیت اجتماعی شرکت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه مسوؤلیت اجتماعی شرکت ها دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه مسوؤلیت اجتماعی شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه مسوؤلیت اجتماعی شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه مسوؤلیت اجتماعی شرکت ها :

مبانی نظری و پیشینه مسوؤلیت اجتماعی شرکت ها

۲ – ۱ – مقدمه ۱۰
۲ – ۲ تعریف هدف ۱۳
۲ – ۳ مدل کارت امتیازی متوازن BSC ……………………………………………………………………………………………… ۱۴
۲ – ۴ – تعریف مسوؤلیت اجتماعی شرکتها ۱۵
۲ – ۴ – ۱ – مفهوم مسوؤلیت اجتماعی ۲۰
۲ – ۴ — ۲ مبانی فلسفی دیدگاه های مسوؤلیت اجتماعی ۲۳
۲ – ۴ – ۲ – ۱ دیدگاه کلاسیک ۲۳
۲ – ۴ – ۲ – ۲ دیدگاه عمومی ۲۵
۲ – ۴ – ۲ – ۳ دیدگاه اسلامی ۲۵
۲ – ۴ – ۳ – ابعاد مسوؤلیت اجتماعی ۲۶
۲ – ۴ – ۳ – ۱ – بعد اقتصادی ۲۶
۲ – ۴ – ۳ – ۲ – بعد قانونی ۲۶
۲ – ۴ – ۳ – ۳ – بعد اخلاقی ۲۶
۲ – ۴ – ۳ – ۴ – بعد عمومی و ملی ۲۷
۲ – ۴ – ۴ – رهیافت های مسوؤلیت اجتماعی ۲۷
۲ – ۴ – ۵ – مسوؤلیت پذیری اجتماعی در قالب فعالیتهای بشر دوستانه ۰۳
۲ – ۴ – ۶ – دلایل مخالفان و موافقان مسوؤلیت اجتماعی ۳۱
۲ – ۴ – ۷ سازمان های بین المللی فعال در ترویج مسوؤلیت اجتماعی ۳۳
۲ – ۴ – ۸ – رایج ترین مدل ها از مسوؤلیت اجتماعی شرکت در کشورهای در حال توسعه ۳۷
۲ – ۴ – ۸ – ۱ مدل مسوؤلیت اجتماعی کارول ۳۹
۲ – ۴ – ۸ – ۲ مدل مسوؤلیت اجتماعی لانتوس ۴۱
۲ – ۴ – ۹ مزایای اجرای مسوؤلیت اجتماعی برای شرکتها …………………………………………………………………………………. ۴۲
۲ – ۴ – ۱۰ مزایای اجرای مسوؤلیت اجتماعی برای ارتقاء کیفیت زندگی نیازمندان ۴۳
۲ – ۴ – ۱۱ موانع و محدودیت ها ی موجود در اجرای مسوؤلیت اجتماعی ۴۳
۲ – ۴ – ۱۲ نقش دولت در اجرای مسوؤلیت اجتماعی شرکت ها ۴۵
۲ – ۴ – ۱۳ نقش بخش خصوصی در اجرای مسوؤلیت اجتماعی وکاهش فقر ۵۰
۲ – ۴ – ۱۳ – ۱ مدل تجاری بازرگانی ۵۱
۲ – ۴ – ۱۳ – ۲ مدل انتهای هرم ۵۲
۲ – ۴ – ۱۳ – ۳ مدل تجاری اجتماعی ۵۳
۲ – ۵ – تعریف سازمان بهزیستی ۵۴
۲ – ۵ – ۱چشم انداز سازمان بهزیستی ۵۴
۲ – ۵ – ۲ – تاریخچه سازمان بهزیستی کشور ۵۴
۲ – ۵ – ۳ – ارزش‌های حاکم بر سازمان بهزیستی ۵۷
۲ – ۵ – ۳ – ۲ ارزش‌های خاص سازمانی : ۵۷
۲ – ۵ – ۴ اهداف راهبردی سازمان بهزیستی کشور ۵۸
۲ – ۶ – پیشینه پژوهش ۵۹
۲ – ۶ – ۱ مطالعات داخلی ۵۹
۲ – ۶ – ۲ مطالعات

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.