مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه اینترنت در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه اینترنت در ایران دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه اینترنت در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه اینترنت در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه اینترنت در ایران :

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه اینترنت در ایران

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاریخچه اینتر نت در ایران

مقدمه
تاریخچه اینتر نت در ایران
  ایران یکی از کشورهایی است که اگر چه دیر به شبکه جهانی اینترنت متصل شد اما روند گسترش استفاده از این تکنولوژی در میان جامعه با رشد قابل قبولی توام بود . حالا ببینید از کجا به کجا رسیده ایم .   بدون شک آغاز ارتباط با شبکه اینترنت در ایران همواره نام مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات را به یاد می آورد . مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات که در سال ۱۳۶۹ بعنوان نماینده ایران در شبکه آموزش و پژوهش اروپا پذیرفته شده بود ، در سال ۱۳۷۰ ارتباط ایران را بصورت e – mail و از طریق گره اتریش با شبکه اینترنت برقرار نمود .
پس از ارتباط مطمئن و دائمی تر با اینترنت در سال ۱۳۷۱ ، مرکز تحقیقات فیزیک نظری سرویس دهی به دانشگاهها را آغاز نمود .
از سال ۱۳۷۲ ارایه اینترنت در ایران توسط مراکز خصوصی آغاز شد ، در حالیکه قبل از آن شرکت مخابرات از طریق شرکت دیتا اقدام به ارایه سرویس اینترنت کرده بود .
   ۱۳۶۸ : مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات ( ( IPMبه منظور ایجاد و اداره پروژه‌های تحقیقاتی و اشاعه تماس علمی بین دانشگاه‌های ایران و موسسات بین المللی آغاز بکار کرد .
  ۱۳۷۱ :  تعداد کمی از دانشگاه‌های ایران ، از جمله دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه گیلان ، توسط مرکز تحقیقات فیزیک نظری و از طریق پروتکل UUCP به اینترنت وصل می‌شوند تا با دنیای خارج ایمیل رد و بدل کنند .
   ۱۳۷۲ : مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات ، ‌ بعنوان تنها نهاد ثبت اسامی قلمرو [. ir ] در ایران به رسمیت شناخته می‌شود . این قلمرو مشخّصه تعیین شده برای هویّت ایران در فضای اینترنت است .
   ۱۳۷۳ :  مؤسسه ندا رایانه تأسیس می‌شود . پس از راه‌اندازی اوّلین بولتن بورد ( BBS )، در عرض یک سال نیز اوّلین وب سایت ایرانی داخل ایران را راه‌اندازی می‌کند . همچنین ، این مؤسسه روزنامه « همشهری » را به زبان فارسی در اینترنت منتشر می‌کند ، که این اوّلین روزنامه رسمی ایرانی در وب محسوب میشود . در همین سال بدنبال اتصال به اینترنت از طریق ماهواره کانادائی « کد ویژن »( Cadvision )، مؤسسه ندا رایانه فعالیت بازرگانی خود را بعنوان اوّلین شرکت خدمات سرویس اینترنتی ( ( ISPآغاز می‌کند .
   ۱۳۷۴ : مجلس ایران تأسیس شرکت « امور ارتباطات دِیتا » تحت نظر شرکت مخابرات ایران را تصویب می‌کند و مسؤلیت توسعه خدمات دیتا در سطح کشور را بطور انحصاری در اختیار آن شرکت قرار می‌دهد .
  ۱۳۷۶ : خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( ( IRNAوب سایت خود را از طریق شرکت مخابرات انگلستان انتشار می‌دهد . بعداً آن را به آمریکا منتقل می‌کند تا بوسیله وب سرور شرکت GPG منتشر شود .
   ۱۳۷۷ : پروژه یونیکد در ایران با قرارداد شورای عالی انفورماتیک و همکاری بنیاد دانش و هنر واقع در

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.