مبانی نظری و پیشینه برونسپاری خدمات شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه برونسپاری خدمات شهری دارای ۶۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه برونسپاری خدمات شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه برونسپاری خدمات شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه برونسپاری خدمات شهری :

مبانی نظری و پیشینه برونسپاری خدمات شهری

۱ – ۲ – مقدمه ۲۱
۲ – ۲ – سابقه برونسپاری ۲۲
۳ – ۲ – روندهای اخیر در برونسپاری ۲۳
۴ – ۲ – مخاطرات برونسپاری ۲۶
۵ – ۲ – منشاء مخاطرات ۲۷
۶ – ۲ – برونسپاری ؛ یک اقدام کلیدی تجاری ۳۲
۷ – ۲ – مقایسه تطبیقی برونسپاری با اصول اقتصادی ۳۳
۸ – ۲ – دلایل برونسپاری و منافع مورد انتظار ۳۴
۹ – ۲ – برونسپاری چیست ؟ ۳۷
۱۰ – ۲ – دلایل بررسی برونسپاری ۳۸
۱۱ – ۲ – سطوح برونسپاری ۳۹
۱۲ – ۲ – فرآیند اجرایی برونسپاری ۳۹
۱۳ – ۲ – خدمات شهری شهرداری تهران ۵۰
۱ – ۱۳ – ۲ فضای سبز شهری ۵۲
۲ – ۱۳ – ۲ضرورت ایجادفضای سبز شهری : ۵۳
۳ – ۱۳ – ۲ کارکردهای فراغتی فضای سبز ۵۵
۴ – ۱۳ – ۲ – چشم اندازهای حوزه معاونت خدمات شهری : ۵۷
۵ – ۱۳ – ۲ – اهداف  حوزه معاونت خدمات شهری : ۵۷
۶ – ۱۳ – ۲ – وظایف  سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران ۵۸
۷ – ۱۳ – ۲ – خلاصه فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران ۵۹
۸ – ۱۳ – ۲ –  فعالیتهای در دست اقدام سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران ۶۰
۹ – ۱۳ – ۲ – پروژه های آتی سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران ۶۱
۱۴ – ۲ – مروری بر تحقیقات صورت گرفته در کشور ۶۳
۱۵ – ۲ – مروری بر فصل دوم ۶۴
۱۶ – ۲ مدل تحلیلی تحقیق ۶۵

۱ – ۲ – مقدمه
از زمان انقلاب صنعتی ، شرکتها همواره در صدد بوده اند تا مزیتهای رقابتی شان را برای افزایش سودآوری و سهم بازار ارتقاء دهند . مدل و نگرش حاکم بر صنایع پس از جنگ جهانی دوم ، یک شرکت بزرگ یکپارچه بود که هم مالک دارایی هایش بود و هم مدیریت و کنترل فعالیتها را راساً بر عهده داشت . در آن دوره ، متفکران متعددی همچون مارکس ، کینز ، گالبرایت و … در نظریه های اقتصادی خود و مدیران برجسته ای چون هنری فورد و … در عمل ، جنبه های مثبت عملکرد اقتصادی صنایع بزرگ و تولید انبوه را مورد تاکید قرار می دادند و مدیران را به ادغام  و یکپارچه سازی  در همه ابعاد آن ترغیب میکردند ( Loncdale , 2000 ) .
شرکتها در ادامه تلاش خود و در شرایط رقابت برای تصرف بازارهای جهانی در دهه ۱۹۷۰ ، به این موضوع رسیدند که فاقد چابکی لازم برای رقابت پذیری هستند و با یک ساختار مدیریتی متورم و لخت مواجهند . بسیار به این موضوع اذعان شده است که شرکتهای

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.