مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای استراتژی مدیریت دانش (فصل دوم )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای استراتژی مدیریت دانش (فصل دوم ) دارای ۷۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای استراتژی مدیریت دانش (فصل دوم )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای استراتژی مدیریت دانش (فصل دوم )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای استراتژی مدیریت دانش (فصل دوم ) :

مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای استراتژی مدیریت دانش (فصل دوم پایان نامه)

فصل دوم بررسی مفاهیم و پیشینه پژوهش ۹
۲ – ۱ – مقدمه ۱۰
۲ – ۲ – سازمان‌های یادگیرنده و دانشی ۱۰
۲ – ۳ – مفهوم مدیریت دانش ۱۲
۲ – ۴ – الگوهای چهارگانه ایجاد دانش در هنگام تغییرات پروژه های سازمانی ۱۵
ذخیره دانش ۱۷
تحلیل و داده کاوی ۱۷
انتقال و توزیع دانش ۱۸
بکارگیری و رواسازی دانش ۱۹
ارزیابی عملکرد مدیریت دانش ۱۹
۲ – ۵ – مفهوم سازی پیاده سازی مدیریت دانش ۲۱
۲ – ۶ – مبانی تئوریک مدیریت دانش ۲۵
دانش چیست ؟ ۲۵
داده ۲۶
اطلاعات ۲۷
دانش ۲۸
روابط داده ، اطلاعات و دانش ۲۹
عناصر دانش ۲۹
تجربه ۳۰
پیچیدگی ۳۰
قضاوت و داوری ۳۰
ارزش‌ها و باورها ۳۱
۲ – ۷ – ویژگیهای دانش ۳۱
۲ – ۸ – انواع دانش ۳۴
۲ – ۸ – ۱ – انواع دانش از نظر نوناکا ۳۴
۲ – ۸ – ۲ – انواع دانش از نظر جورنا ۳۵
۲ – ۸ – ۳ – انواع دانش از نظر ماشلوپ ۳۶
۲ – ۸ – ۴ – طبقه بندی بلاکلر از دانش ۳۷
۲ – ۸ – ۵ – طبقه بندی لیدنر و علوی از دانش ۳۷
۲ – ۹ – عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی مدیریت دانش ۳۸
۲ – ۱۰ – ارزیابی عملکرد مدیریت دانش ۴۳
۲ – ۱۱ – بررسی پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش ۴۵
۲ – ۱۱ – ۱ – گروه‌بندی دانش بر مبنای استراتژی دانش ۴۸
۲ – ۱۱ – ۲ – مدل کلی ساختار نظام‌های مدیریت دانش ۴۸
۲ – ۱۱ – ۳ – مدل استراتژی مدیریت دانش میلتون ۵۰
۲ – ۱۱ – ۴ – مدل استراتژی مدیریت دانش بنیادی در سازمان ۵۲
۲ – ۱۱ – ۵ – مدل راهبردی مدیریت دانش ۵۴
۲ – ۱۱ – ۶ – مدل استراتژی زنجیره‌دانش ۵۶
۲ – ۱۱ – ۷ – مدل استراتژی چهار حلقه‌ای مدیریت دانش ۵۸
۲ – ۱۱ – ۸ – مدل استراتژی چند عاملی توسعه نظام‌های مدیریت دانش ۵۹
۲ – ۱۱ – ۹ – مدل استراتژی چرخه حیات دانش ۶۰
۲ – ۱۱ – ۱۰ – مدل استراتژی مدیریت دانش SECI ۶۴
۲ – ۱۱ – ۱۱ – استراتژی مدیریت دانش کدگذاری و شخصی سازی ( Hansen et al , 1999 ) ۶۷

۲ – ۱ – مقدمه

دانش به عنوان یک منبع مهم مزیت رقابتی و ایجاد ارزش ( King & Zeithalm , 2003 )، عنصری ضروری برای توسعه شایستگی‌های کلیدی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.