مبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد :

مبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد

راهبرد تصمیم ¬ گیری مجدد
مقدمه
چگونگی شکل ¬ گیری راهبرد تصمیم ¬ گیری مجدد
راهبرد تصمیم ¬ گیری مجدد
اصول ¬ کلی راهبرد تحلیل تبادلی :
الگوی حالات من ( والد – بالغ – کودک )
گشتالت ¬ درمانی
مفهوم نمایشنامه زندگی
تصمیمات
تنگناها و تصمیمات مجدد
توالی فرآیند تصمیم ¬ گیری مجدد :
مثلث نمایش کارپمن
اصول کلی راهبرد تصمیم ¬ گیری مجدد
بازدارنده ¬ ها
نکن
وجود نداشته ¬ باش
صمیمی نباش
مهم نباش
بچه نباش
بزرگ نشو
موفّق نباش
خودت نباش
عاقل و سالم نباش
تعلّق نداشته باش
فکر نکن
سایق ¬ ها
قراردادها
قرارداد با مراجعین بی ¬ میل و اجباری :
نوازش ¬ ها :
تحقیقات انجام ¬ شده در داخل کشور
تحقیقات انجام ¬ شده در خارج از کشور
منابع فارسی
منابع انگلیسی

راهبرد تصمیمگیری مجدد
مقدمه :
پایه اصلی راهبرد تصمیمگیری مجدد این است که یک فرد در کودکی خود از سوی والدین ، نزدیکان و دیگر افراد یک سری پیامهایی دریافت کرده و در پی آن تصمیماتی گرفتهاست و به دنبال آن نمایشنامه زندگی خود را مینویسد . در درمان از مراجع خواسته میشود که به صحنه اصلی که مرتبط با شکل فعلیاش است برگردد و مراجع روی احساسات ، رفتار ، ارتباطاتی که در آن زمان داشته صحبت میکند و توضیح میدهد و درمانگر به او کمک میکند تا او بتواند تصمیمات جدیدی بگیرد . این راهبرد به فرد کمک میکند تا بتواند داستان جدیدی در مورد زندگیاش بنویسد . درمانگر مسئولیت انجام مراحل را به عهده میگیرد ( تا حدی شبیه به رهبر گروه )، امّا مسئولیت انتخابها بر عهده مراجع است . ( آلن ، ۲۰۰۹ )
باب و مری گلدینگ از این نظریه پیروی میکنند که وقتی شخص در مورد مشکلی گیر کردهاست این بدان معنا است که دو بخش از شخصیت او با نیروی یکسان به دو جهت مخالف فشار وارد میآورند . نتیجه تنها این خواهدشد که شخص انرژی زیادی را صرف میکند ولی به هیچجا نمیرسد ، این وضعیت تنگنا نامیده میشود . گلدینگ نظریهاش را با به تصویرکشیدن تنگناها به عنوان چیزی که بین حالات مختلف من اتفاق میافتد ، بسط و توسعه داد . در درمان برطرفکردن تنگناها معمولاً با روش گشتالت ، معروف به « روش دو صندلی روبهروی هم » انجام میپذیرد . مراجع بخشهای متضاد خودش را در صندلیهای مختلف تصور میکند ، سپس به نوبت خودش هریک از آن بخشها میشود و گفتوگویی را به منظور حل تضاد انجام میدهد . در طی این روند ، احساسهای سرکوبشده « کودک » ممکن است اغلب به سطح بیایند . ( استوارت و جونز ، ۱۹۸۷ ، ترجمه دادگستر ، ۱۳۸۶ )
کاربرد نظریه تحلیل تبادلی به همراه تکنیکهای گشتالت با هدف رسیدن به قرار داد مراجع است . این روش خیلی ساده است ، ابتدا از مراجعین خواسته میشود

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.