مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف :

مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

مبانی نظری شبیه سازی ، مفاهیم و تعاریف :
۲ – ۲ – ۲ مزایای استفاده از شبیه سازی :
۲ – ۲ – ۳ انواع شبیه سازی ها و نقش آنها :
۲ – ۲ – ۴ ویژگی های روش ارائه در شیوه ی شبیه سازی :
۲ – ۲ – ۵ موقعیت و محیط یادگیری :
۲ – ۲ – ۶ تاریخچه توجه به محیط یادگیری :
۲ – ۲ – ۷ محیط آموزش زبان انگلیسی :
۲ – ۲ – ۸ اهمیت آموزش زبان انگلیسی :
۲ – ۲ – ۹ رویکردهای آموزش زبان انگلیسی :
۲ – ۲ – ۱۰ تأثیر نگرش در یادگیری زبان
۲ – ۲ – ۱۱ عوامل تأثیرگذار بر ضعف زبان انگلیسی دانش آموزان
– استفاده از روش سنتی دستور – ترجمه :
– فقدان و یا کمبود فرصت تکلم :
– ناتوانی معلمان در تکلم به زبان انگلیسی :
– وجود کلاس های پرجمعیت :
– فقدان انگیزه در دانش آموزان :
۲ – ۲ – ۱۲ تعامل و ارتباط در یادگیری زبان انگلیسی :
۲ – ۲ – ۱۳ جمع بندی مبانی نظری :
۲ – ۳ مبانی تجربی پژوهش ( داخل و خارج کشور ):
منابع فارسی :
REFERENCES :

مبانی نظری شبیه سازی ، مفاهیم و تعاریف :
شبیه سازی نسخه ای از بعضی وسایل حقیقی یا موقعیت های کاری است که تلاش دارد تا بعضی از جنبه های رفتاری یک سیستم فیزیکی یا انتزاعی را به وسیله ی رفتار سیستم دیگری نمایش دهد که بیشتر در سیستم های طبیعی و سیستم های انسانی کاربرد دارد . همچنین شبیه سازی نمایش مجدد یا خلق مجدد یک شیء یا موضوع واقعی یا یک موقعیت می باشد . این تکنیک همانند آینه ، واقعیات را همانندسازی می کند افزون بر این احتمال وارد آورد صدمه یا آسیب به شرکت کنندگان وجود ندارد ( جویس و همکاران ، ۱۳۸۹ ، ص ۲۲۰ تا ۲۲۲ ).
شبیه سازی های آموزشی به چهار دسته شبیه سازهای زنده ( استفاده افراد واقعی از تجهیزات شبیه سازی شده در محیط واقعی )، شبیه سازی ساختاری ( استفاده افراد شبیه سازی شده در محیط غیر واقعی )، شبیه سازی ساختاری ( استفاده افراد شبیه سازی شده از ابزار و تجهیزات شبیه سازی شده در محیطی شبیه سازی شده )، و شبیه سازی های ایفای نقش ( بازی افراد واقعی و صحنه سازی کار واقعی ) تقسیم می شوند ( شیفلت  و همکاران ، ۲۰۰۶ ، ص ۳۷۸ ).
۲ – ۲ – ۲ مزایای استفاده از شبیه سازی :
شبیه سازی های کامپیوتری ، برنامه های نرم افزاری هستند که تکرار یا تقلیدی از پدیده های دنیای واقعی هستند و اگر به درستی اجرا شوند می توانند به دانش آموزان در یادگیری درباره ی رویدادها و فرآیندهایی که ممکن است یادگیری آنها بسیار هزینه بر یا از نظر امنیتی خطر آفرین باشند ، کمک نمایند

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.