چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه های هوش هیجانی و عملکرد مدیران (فصل دوم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه های هوش هیجانی و عملکرد مدیران (فصل دوم) دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه های هوش هیجانی و عملکرد مدیران (فصل دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه های هوش هیجانی و عملکرد مدیران (فصل دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه های هوش هیجانی و عملکرد مدیران (فصل دوم) :

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه های هوش هیجانی و عملکرد مدیران (فصل دوم)

مقدمه : در این بخش ابتدا مبانی تئوریکی هوش هیجانی و عملکرد و هم چنین نظام آموزش عالی بحث می شود ، سپس پیشینه پژوهش در ایران و جهان ارائه می گردد .
مبانی تئوریکی
در سیر تمدن جوامع انسانی کمتر پدیده ای را می توان یافت که تاریخی طولانی تر از سازمانهای اجتماعی داشته باشد . سرگذشت ظهور و سقوط سازمان ها ، سیاست ها و فعالیت های آنها طی قرون و اعصار در تاریخ ثبت شده است . در دنیای امروزی در روزنامه ها و دیگر نشریه ها ، گزارش های متعددی درباره ی عملکرد سازمان ها دیده می شود . اگرچه سازمان در طول تاریخ زندگی انسان پیوسته مطرح بوده اند ، اما در حقیقت از زمان انقلاب صنعتی پیدایش سازمان های عظیم صنعتی ، بازرگانی ایجاد و گسترش موسسات بزرگ دولتی به عنوان یک پدیده ی پیچیده اجتماعی مورد توجه دانشمندان و محافل علمی قرار گرفت و از اوایل قرن بیستم ، مطالعات و تحلیل های علمی پیرامون آن شروع شد . امروزه سازمان اجتماعی به عنوان یکی از پیچیده ترین سیستم ها شناخته شده در معرفت بشری ، ارزیابی و طبقه بندی شده است ، بنابراین شناخت علمی این پدیده ی پیچیده احتیاج به تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف ساختاری و رفتاری آن دارد . فلسفه اصلی و عقلانی برای وجود سازمان ها این است که هدف های معین فقط از طریق همکاری گروهی از مردم تحقق می یابد . بنابراین هدف خواه سود ، تعلیم و تربیت ، تامین بهداشت ، امنیت عمومی و رفاه اجتماعی باشد و خواه ترویج مذهب ، سازمان ها با هدف های مشخص علت وجودی خود را پیدا می کنند . به عبارت دیگر ، سازمان ها هدف های کوتاه مدت و بلند مدتی را تعقیب می کنند که می تواند به طور کارآمد و موثر با کوشش های ثمر بخش و مشترک افراد تامین شود . از سوی دیگر ، همه ی سازمان ها به وسیله ی یک یا چند مدیر اداره می شوند . مدیران منابع کمیاب را در جهت حصول هدف های مختلف تخصیص می دهند . در واقع ، مدیران هستند که رابطه ی بین هدف و شرایط نیل به هدف را تعیین می کنند . مدیران شرایطی را برای ایجاد مشاغل جدید ، درآمد ، محصول ، خدمت ، امنیت ، بهداشت و آموزش به وجود می آورند . اگر اداره امور سازمان ها مورد توجه باشد ، نقش مدیران به عنوان یک منبع مهم تامین نیازمندیهای اجتماعی آشکار می شود . حقیقت این است که سازمان ها به مدیر نیاز دارند و مدیران می توانند نقش حیاتی در هر جامعه داشته باشند . پیچیدگی فزاینده ی جامعه ، پیشرفت علم و تکنولوژی و به تبع آنها افزایش نیازمندیها و گسترش سازمان ها ایجاب می کند که از مدیران کارآمد در اداره ی امور سازمان ها استفاده شود ، زیرا بازده عملکرد معقول مدیران موجب بقاء و رشد سازمان می شود و برای جامعه ثمر بخش است ( ایران نژاد و ساسان گوهر ، ۱۳۸۵ ). مفاهیم سازمان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.