مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی :
مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی
۲-۱- مقدمه
۲-۲-۱- مبانی نظری روابط عمومی
۲-۲-۱-۱- نظریه عمومی نظام ها:
۲-۲-۱-۱-۱- نظریه موقعیتی:
۲-۲-۱-۱-۲- نظریه رهیافت های حل تضاد:
۲-۲-۱-۲- نظریه های شناختی و رفتاری:
۲-۲-۱-۲-۱- نظریه مبادله اجتماعی:
۲-۲-۱-۲-۲- نظریه اشاعه:
۲-۲-۱-۲-۳- نظریه یادگیری اجتماعی:
۲-۲-۱-۲-۴- نظریه شکاف آگاهی:
۲-۲-۱-۳- نظریه های مربوط به ارتباطات اجتماعی:
۲-۲-۱-۳-۱- نظریه استفاده و بهره مندی:
۲-۲-۱-۳-۲- نظریه برجسته سازی:
۲-۲-۱-۳-۳- نظریه وابستگی مخاطبان
۲-۳- پیشینه پژوهش
۲-۳-۱- پیشینه داخلی پژوهش
۲-۳-۲- پیشینه خارجی پژوهش
منابع و ماخذ
فرمت فایل:word
تعداد صفحات : ۴۴ صفحه
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.