مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی :

مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی

۲-۱- مقدمه
۲-۲-۱- مبانی نظری روابط عمومی
۲-۲-۱-۱- نظریه عمومی نظام ها:
۲-۲-۱-۱-۱- نظریه موقعیتی:
۲-۲-۱-۱-۲- نظریه رهیافت های حل تضاد:
۲-۲-۱-۲- نظریه های شناختی و رفتاری:
۲-۲-۱-۲-۱- نظریه مبادله اجتماعی:
۲-۲-۱-۲-۲- نظریه اشاعه:
۲-۲-۱-۲-۳- نظریه یادگیری اجتماعی:
۲-۲-۱-۲-۴- نظریه شکاف آگاهی:
۲-۲-۱-۳- نظریه های مربوط به ارتباطات اجتماعی:
۲-۲-۱-۳-۱- نظریه استفاده و بهره مندی:
۲-۲-۱-۳-۲- نظریه برجسته سازی:
۲-۲-۱-۳-۳- نظریه وابستگی مخاطبان
۲-۳- پیشینه پژوهش
۲-۳-۱- پیشینه داخلی پژوهش
۲-۳-۲- پیشینه خارجی پژوهش
منابع و ماخذ

فرمت فایل:word
تعداد صفحات : ۴۴ صفحه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.