گزارش بازدید بافت های فرسوده وغیررسمی شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش بازدید بافت های فرسوده وغیررسمی شهر مشهد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش بازدید بافت های فرسوده وغیررسمی شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزارش بازدید بافت های فرسوده وغیررسمی شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گزارش بازدید بافت های فرسوده وغیررسمی شهر مشهد :

مقدمه:

مساحت سکونتگاه های غیررسمی حدود ۳۸۵۰ هکتار برآورد شده و طبق آمار سال ۱۳۸۵ ، جمعیت ۸۲۰ هزار نفر یعنی معادل یک سوم جمعیت شهرمشهد را به خود اختصاص داده اند . غالبا در شمال شرق و شمال مشهد شکل گرفته اند البته لکه هاییی نیز در غرب و جنوب هم وجود دارند با این تفاوت که سکونت گاه های با منزلت پایین در شمال شرق واقع شده اند .
طبق برآوردهای انجام شده درحدود ۱۷۰ هزار واحد مسکونی جهت بافت حاشیه لازم می باشد و میانگین بعد خانوار دربافت حاشیه حدود ۵ نفر در مقابل ۴ نفر در مشهد می باشد .لازم به ذکر است که میانگین افزایش جمعیت مناطق حاشیه ۱.۵ برابر افزایش جمعیت شهر مشهد برآورد شده است .
به لحاظ ساخت و ساز اغلب در لبه مسیل ها و حرایم به صورت نامستحکم و غیر اصولی شکل گرفته اند .
به جز بحث های کالبدی ،‌ریزدانگی ،‌عدم استحکام بنا ،‌مشکلات شبکه معابر ،‌ویژگی های اجتماعی و معیشتی دچار مشکل می باشند . دارای نوعی همبستگی اجتماعی بین ساکنان و موضع گیری درمقابل هرنوع نیروی وارد شده می باشند و آسیب های اجتماعی آنان ممکن است در حد محله خود نباشد ،‌لذا دربرخورد با این مناطق باید سعی شود درجهت تبدیل تهدید ها به فرصت گام برداشت .دراین راستا شناسایی افراد معتمد و قابل قبول ساکنان می تواند مفید واقع شود .

گزارش بازدید بافت های فرسوده وغیررسمی شهر مشهد
فهرست مطالب:

بافت های حاشیه شهر مشهد :

شهرک امام علی یا نوده :

محله افغانی ها :‌

محله اسماعیل آباد :‌

شهرک التیمور:

محله طبرسی ۵۶:

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.