مبانی نظری تصویر شرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری تصویر شرکت دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری تصویر شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری تصویر شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری تصویر شرکت :

تصویر شرکت احساس کلی مردم در مورد یک شرکت است که در ذهن آنها می باشد. تصویر شرکت با ویژگی های مختلف فیزیکی و رفتاری شرکت در ارتباط است، ویژگی هایی چون نام شرکت، ساختار، تنوع محصولات / خدمات، سنت، ایدئولوژی و احساسی که هر شخص در ارتباطش با مشتریان شرکت در مورد کیفیت محصولات او دارد. به این ترتیب تصویر شرکت دو جزء عمده دارد : کارکردی و احساسی. جزء کارکردی با مشخصات قابل لمس در ارتباط است که می توان آنها را به راحتی اندازه گیری کرد در حالی که جزء احساسی با ابعاد روانشناختی مرتبط است که از طریق احساسات و نگرشها نسبت به یک شرکت خود را نشان می دهد. این احساسات حاصل تجارب فرد نسبت به یک شرکت و پردازش اطلاعات در مورد ویژگیهایی است که شاخص های کارکردی تصویر را می سازند. بنابراین تصویر شرکت نتیجه یک فرایند ترکیبی است که به وسیله آن مردم به مقایسه ویژگی های مختلف شرکتها می پردازند

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.