پاورپوینت مدیریت ارتباطات در سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدیریت ارتباطات در سازمان دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مدیریت ارتباطات در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت ارتباطات در سازمان :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۱ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
مدیریت ارتباطات در سازمان
براساس مطالعات انجام گرفته دو گونه ارتباط وجود دارد:
۱- ارتباط کلامی که در آن از گفتگو و مذاکره کردن، گوش دادن به کلام دیگران و تفسیر گفته ها و تبادل آنها استفاده می شود.
۲- ارتباط غیر کلامی که در آن از زبان بدن برای انتقال پیام ها و دریافت آنها استفاده می شود. نشانه های غیرکلامی ممکن است در برگیرنده بسیاری از پیام های نهفته باشد که می تواند بر فرآیند پیام و ارتباط رودررو تاثیر بگذارد. حتی شخصی بی سر و صدا و نافعال نیز ممکن است خواسته یا ناخواسته پیام هایی را منتقل نماید.
مقام پیام دهنده
تازگی پیام
الگوی ارائه پیام (رسمی یاغیررسمی بودن )
معنا شناسی پیام
رمز گشایی
آمادگی‌ادراکی گیرنده پیام
ارتباط
انتقال و دریافت اندیشه‌ها اطلاعات، عقاید، طرز برخوردها و احساسات است که پاسخی را فراهم می‌آورد .
فرایندی چند مرحله‌ای بین فرستنده و گیرنده
۱) جلب توجه افراد به پیام ارائه شده
۲) اطمینان یافتن از درک پیام توسط افراد
۳) تأثیرگذاری‌بردیگران‌در پذیرش درستی پیام و اطلاعات
۴) اطمینان از اینکه اطلاعات دریاد می‌ماند و اصلاح رفتارها بر اساس پیام مذکور است
مقدار‌اطلاعات‌‌ارسال شده
میزان اهمیت‌اطلاعات
ویژگیهای پیام‌دهنده
تخصص یا اعتماد پذیری و جذابیت
حالت‌دفاعی‌داشتن‌گیرنده پیام نسبت به ارتباط
هدف‌نهایی‌و غایی ارتباط
چهار گام اساسی در فرآیند ارتباطات

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.