پاورپوینت رسانه ها و تاثیرات آنها بر زندگی ما


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت رسانه ها و تاثیرات آنها بر زندگی ما دارای ۳۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت رسانه ها و تاثیرات آنها بر زندگی ما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت رسانه ها و تاثیرات آنها بر زندگی ما :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۴ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

رسانه ها و تاثیرات آنها بر زندگی ما
۲
شما حتما نام رسانه یا رسانه های جمعی را بسیار شنیده اید.این واژه ها چه چیزی را در ذهن شما به یاد می آورد؟ فرق رسانه با پیام چیست؟ آیا می توانید چند رسانه مختلف را نام ببرید؟ در زمان های قدیم انسان چگونه پیام خود را به دیگران منتقل می کرد؟
فرستنده
رسانه
گیرنده
پیام
پیام
۳
بحث کلاسی
فعالیت ۱
قدیمی ترین رسانه ها که به آنها رسانه های فردی می گفتند؛سخن گفتن،حرکات دست و حالت چهره بود که انسان از طریق آنها پیام خود را به دیگری منتقل می کرد. این نوع رسانه نیازی به ابزار و فناوری نداشت.اما انسان نیاز داشت که پیام خود را زودتر،به جاهای دورتر یا به تعداد بیشتری از افراد منتقل کند.به همین دلیل فناوری ابداع شد. برای مثال بلندگو برای انتقال صدابه مکان های دوردست،صنعت چاپ برای انتقال اطلاعات به تعداد بیشتری از مردم و تلفن،رادیو،بی سیم برای انتقال سریع صدا به مکان های دورتر اختراع شد.تلویزیون و اینترنت برای انتقال صدا،تصویر و نوشته به وجود آمد.
۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.