پاورپوینت فعالیت های ورزشی مکمل و فوق برنامه ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فعالیت های ورزشی مکمل و فوق برنامه ورزشی دارای ۵۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فعالیت های ورزشی مکمل و فوق برنامه ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فعالیت های ورزشی مکمل و فوق برنامه ورزشی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۵۱ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

فعالیت های ورزشی مکمل و فوق برنامه ورزشی
دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش طبق چارت دفتر شامل سه معاونت می‌باشد: معاونت آموزش منابع انسانی، معاونت فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه درس تربیت‌بدنی. لذا توسعه ساحت بدنی اشاره شده در سند تحول ، از طریق درس تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی و اوقات فراغت حاصل می‌گردد. در واقع فعالیت‌های ورزشی و اوقات فراغت مکمل درس تربیت‌بدنی می‌باشند و در خارج از ساعت درس تربیت‌بدنی (در زنگ تفریح، صبحگاه و… ) در مدارس اجرا می شوند. همانطور که در شکل آمده است برنامه های تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی حول مدرسه محوری و دانش آموز مداری است. مدار اول منظومه شامل درس تربیت بدنی و ملحقات آن می شود و در مدار دوم به فعالیت های مکمل درس تربیت بدنی پرداخته شده است.
کانال دفتر تربیت بدنی @ daftarTB
فعالیت های ورزشی و اوقات فراغت
با نگاهی اجمالی و گذرا به وضعیت موجود مدارس کشور ، چنین به نظر می رسد، حرکت به سوی وضعیت مطلوب در سیر ایجاد تحرک ، پویایی و ایجاد نشاط و شادابی و محو آثار برجای مانده از فقر حرکتی ناشی از زندگی ماشینی و مبارزه جدی و عملی با پدیده بازیهای رایانه ای از یک سو و مبارزه با آثار سوء آن به ویژه نارسائی های قامتی از سوی دیگر ، بر این اساس دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی با توجه به فعالیت های مکمل درس تربیت بدنی در جهت تحقق مأموریت ذاتی خود قصد دارد نهضت ملی سلامت و الگوی سبک زندگی سالم را در مدارس ترویج نماید .
ارکان
المپیاد ورزشی درون مدرسه ای
ورزش صبحگاهی
کانون حرکات اصلاحی
ورزش با خانواده
کانون های ورزشی
حیاط پویا

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.