پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در کیفیت و بهره وری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در کیفیت و بهره وری دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در کیفیت و بهره وری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در کیفیت و بهره وری :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۲ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بسم الله الرحمن الرحیم
شش سیگما
و نقش آن در کیفیت و بهره وری
مقدمه:
امروزه بهبود بهره وری یکی از مهمترین اهداف سازمانها و موسسات می باشد. اغلب سازمان ها به منظورافزایش بهره وری و نهایتا دستیابی به مزیت رقابتی جهت ماندگاری پایدار در عرصه تجارت جهانی ، بخش وسیعی از تمرکز و توجه خود را به رفع مسائل ، مشکلات و نقاط ضعف موجود در سیستم ها و فرآیندهای خود می نمایند.
تنوع ابعاد و ماهیت مسائل و موانعی که سازمان با آنها روبروست ، ایجاب می کند که مدیران سازمانها از ابزارهای مختلفی جهت رفع موانع موجود استفاده نمایند و این مستلزم درک درست وکاملی از مفاهیم و ابزار ها از طریق آموزش منابع انسانی؛ ب ا انتخاب و بکارگیری صحیح این ابزارها و اثر بخشی به رفع مشکلات و ایجاد بهبود مستمر در سازمان است.
در حال حاضر ابزارهای مدیریت نوین فراوانی از قبیل ،۵s، کایزن و … بوجود آمده و رشد یافته اند که از آنها می توان برای بهبود بهره وری استفاده نمود. برای این منظور ممکن است یکی از روشهای بهبود بهره وری
شش سیگما باشد.
سیگما ( ) حرف هیجدهم از حروف الفبای یونانی و در علم آمار از شاخص های مهم پراکندگی به نام انحراف معیار و در واقع مقیاسی برای سنجش انحرافات است.
سیگما بیانگر آن است که یک فرآیند چه اندازه از حالت مطلوب خود منحرف شده است و سیستمی ‌است که تعیین می‌کند کجا قرار گرفته‌ایم ، دوست داریم کجا باشیم ، چگونه به آن مقصد خواهیم رسید و چگونه در طول راه پیشرفت خواهیم ‌نمود.
همچنین یک فلسفه مدیریتی است که برروی حذف نقص ها از طریق عملکرد تمرکز و برفهم ، اندازه گیری وبهبود فرآیند تاکید می کند.
سیگما ( )
Source: kanoon.ir & www.thqi.org
شش سیگما ( ۶ ) چیست:
یک روش جامع بهبود اثربخشی سازمانی است که در درون خود از ساختار، برنامه و ابزارهای توانمند مدیریت کیفیت برخوردار است و به معنی تلاش برای نزدیکی هرچه بیشتر به درجه تکامل و برتری در تولید و ارائه خدمات و یا بهبود رضایت مشتری است ؛که دستیابی به این هدف از راه کاهش و از بین بردن ضایعات محصولات یا خدمات دارای نقص،امکان پذیر است.
روشی است برای کاهش تغییرات و کنترل تمرکز فرآیند .
Source: Wikipedia & Gonic Larry , Woollcott smith: the cartoon guide to statistics.1993

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.