پاورپوینت پروبیوتیک ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت پروبیوتیک ها دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت پروبیوتیک ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت پروبیوتیک ها :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۱ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
چکیده :
هدف از این مطالعه ارزیابی اثر الیگو فروکتوز یا مکمل اسید آسکوربیک بر زنده مانی و خواص فیزیکوشیمیایی کشت پروبیوتیک لاکتو باسیلوس پاراکاسه ای و پذیرش آب پرتقال طی نگهداری توسط سرما ( دمای ۴ درجه در طی ۲۸ روز) است. آبمیوه های پروبیوتیک شده با اسکوربیک اسید یا مکمل الیگوفروکتوز خواص فیزیکوشیمیایی و پذیرش و ثبات ذخیره سازی شبیه ابمیوه خالص نشان میدهند.
الیگوفروکتوز ها یا اسیداسکوربیک عمل حفاظتی بر کشت پروبیوتیک در طول نگهداری اعمال نمی کنند .
محتوای الیگوفروکتوزها در غلظت مناسب در طی انبارمانی حفظ شد.
ممکن است آب پرتقال سین بیوتیک غنی شده با الیگوفروکتوز و کشت پروبیوتیک بدون تغییر در ساختار فیزیکوشیمیایی و پذیرش از آبمیوه خالص گسترش می یابد که ممکن است بتوان برای ۲۸ روز ذخیره کرد.
introduction
پروبیوتیک ها میکروارگانیسم های زنده ای هستند که اثرات سودمندی برای مصرف کننده ها فراهم می کنند در صورتیکه به مقدار کافی وجود داشته باشند. ماست و فرآورده های تخمیری شیر محصولات اصلی پروبیوتیک قابل دسترس در فروشگاه ها هستند اگر چه رشد قابل توجهی در محصولات غیر لبنی هم مشاهده می شود. محصولات پروبیوتیک غیر لبنی ممکن است برای مصرف کننده هایی که فرآورده های لبنی مصرف نمی کنند مانند کسانی که عدم تحمل لاکتوز، حساسیت به پروتیین شیر یا کلسترول بالا و گیاهخواران افراطی مفید باشد. بنابراین محصولات پروبیوتیک غیرلبنی یکی از راه هایی است که مردم می تونند فواید این کشت را بدست آورند.
آبمیوه ها محصولات مناسبی برای افزودن کشت پروبیوتیک هستند چون آنها نوشیدنی های سالم و تازه ای می باشند که به طور منظم بوسیله مردم در تمام سنین مصرف می شوند و دارای شکرو ترکیبات زیست فعال هستند که می توانند بوسیله کشت پروبیوتیک استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.