پاورپوینت موضوع ارائه دولت طبقاتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت موضوع ارائه دولت طبقاتی دارای ۱۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت موضوع ارائه دولت طبقاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت موضوع ارائه دولت طبقاتی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۰ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع ارائه : دولت طبقاتی درس سیر اندیشه های سیاسی
پیشگفتار متداول ترین تفسیر مدرن درباره ی دولت که در بسیاری از نوشته های علوم اجتماعی معاصر نفوذ گسترده ای یافته است ،یعنی نظریه ی مارکس وانگلس و سنت فکری برخاسته از آثار ایشان، درواقع ، جز به معنایی بسیار ضعیف اصلا نظریه ای درباره ی دولت نیست ، واین خود مایه ی بسی شگفتی است. بنابراین باید این نظریه را نه به خاطر برداشتهای متمایزش از دولت بلکه به علت شیوع ان بررسی کنیم . مارکس یکی از ژرف اندیش ترین متفکران اعصار اخیر است و آنچه وی درباره دولت گفته است، شایان توجه بسیار است. بااین حال وی به عنوان نظریه پرداز دولت ، متفکر متمایزی نبوده است .
مشکلات تفسیر طبقاتی دولت
۱. نمیتوان به آسانی نظریه ی واحد روشنی درباره دولت نه از سنت فکری مارکسیستی ونه حتی از آثار مارکس و انگلس به دست آورد. یکی از دلایل مهم این امر این است که مارکسیسم فلسفه پراکیس است که حتی درباره حوادث مارکس موقت وفوری پاسخ می دهد.
۲. دیدگاه نظری مارکس به اقتصاد سیاسی گرایش دارد
۳. هیچگاه مارکس وانگلس در آثار خودبه صورت منظم به بررسی دولت نمی پردازند.
۴. در عبارت نظریه مارکسیستی دولت ابهام موجود است.
نظریه طبقاتی دولت در اندیشه ی مارکس وانگلس ریشه اندیشه مارکس به منابع فکری پیچیده باز می گردد ازجمله : ۱.از اهم این منابع سنت روشنگری رادیکال به ویژه در آثار سوسیالیست های خیالی در فرانسه مانند سن سیمون و فوریه بود براساس این سنت میتوان از عقل به صورتی خلاق بای بازسازی جامعه بهره گرفت. ۲. دومین عامل عمده موثر بر اندیشه مارکس، فلسفه هگل و مکتب فکری برخاسته از آن بود. از دیدگاه مارکس لودویگ فویرباخ متفکر عمده ی این مکتب به شمار میرفت بسیاری از اصول فکری و اندیشه های اساسی مارکس درباره اقتصاد از مطالعات فلسفی فویر باخ استنتاج شد. ۳. سنت فکری موثر بر اندیشه مارکس سنت اقتصاد سیاسی کلاسیک بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.