پاورپوینت مسئله تخصیص نمایی(QAP)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مسئله تخصیص نمایی(QAP) دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مسئله تخصیص نمایی(QAP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مسئله تخصیص نمایی(QAP) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۶ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

۱
مسئله تخصیص نمایی( QAP )
۲
Koopmans و Beckman در سال ۱۹۵۷ مسئله تخصیص نمایی را برای فعالیت های اقتصادی تعریف و فرمولبندی کردند. این مسئله به جهت ماهیت درجه دو آن به مسئله تخصیص نمایی شناخته شده است.
مسئله ای که حدوداً پنج دهه است که توجه محققان در زمینه های مختلف را به خود جلب نموده است و محققان و دانشمندان بسیاری در زمینه ریاضیات، کامپیوتر، تحقیق درعملیات و اقتصاد از آن برای مدلسازی مسائل بهینه سازی استفاده نمودند.
بیان تاریخچه:
۳
منظور از تخصیص این است که هر یک از تسهیلات منطبق بر یک مکان شود و بالعکس. در QAP لازم است تعداد تسهیلات و مکان ها برابر باشد. اگر تعداد تسهیلاتی که باید به n مکان اختصاص داده شود از n کمتر(مثلاً m تا)باشد، آنگاه برای استفاده از فرمول بندی تخصیص نمایی، تعداد n-m تسهیلات مجازی در نظر می گیریم و بین هرکدام از اینها( تسهیلات فرضی) و بقیه تسهیلات جریان صفر منظور می کنیم. اگر تعداد مکان ها کمتر از تعداد تسهیلات باشند، آنگاه مسئله ناشدنی خواهد بود.
۴
تخصیص:

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.