پاورپوینت مدیریت فروش و فروش حضوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدیریت فروش و فروش حضوری دارای ۱۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مدیریت فروش و فروش حضوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت فروش و فروش حضوری :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۷ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
مدیریت فروش و فروش حضوری
بازاریابی
بازاریابی یعنی شناخت نیاز و خواسته های دقیق مشتریان یک بازار هدف کاملا تعریف شده و ارائه محصول به آن مشتریان به نحوی که بتواند نسبت به رقبا ارزش بیشتری به مشتریان ارائه کند و در بلند مدت سودآوری داشته باشد.
بازاریابی ( (marketing از فلسفه های بازاریابی شروع می شود.در اینجا منظور از فلسفه دیدگاه و بینش است یعنی شرکت ها باید نگاه خود نسبت به بازار و مشتریان را مشخص کنند.
در گذشته فلسفه حاکم بر بازارهای جهان فلسفه تولید بود.یعنی بازاریابی از درون شرکت شروع می شد و به بازار می رسید. این بازارها رقابتی نبودند و تحت انحصار شرکت های محدودی قرار داشتند.(چنین فلسفه ای جایگاه ندارد.)
فلسفه کالا : شرکت ها شیفته و مجذوب کالای خود شدند و دائم در فکر بهبود کالا بودند اما به نوآوری برای تولید کالای جدید توجه نداشتند. ( به خواست مشتریان توجه داشتند نه به نیاز آنها)
فلسفه فروش: دارای دید کوتاه مدت است وبازار را با دید بلند مدت نمی بیند و با بکارگیری تبلیغات سنگین سعی در فروش بالا دارد. (بازارهای در حال گذر که مشتریان مرتب عوض می شوند.)
فلسفه بازاریابی: مشتری را کانون توجه می داند و مشتری را سلطان می بیند و تامین کردن نیاز و خواست او اصل اساسی است. (این فلسفه زمانی مهم است که برای جامعه زیانی ایجاد نکند و شرکت ها برای رفع آن , هم برنامه داشته باشند و هم اقدام کنند.)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.