پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۹ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

به نام خدا مدیریت ارتباط با مشتری( CRM )
مقدمه:
اینترنت قدرتمند ترین رسانه ی مدیریت ارتباطات مشتری در طول تاریخ است.
آسیب پذیری مدل های خرده فروشی سنتی بدون پوشش مدیریت ارتباط مشتری وب در مقابل رقبای جدید.
خرده فروشی اینترنتی: تلفیق مهارت های خرده فروشی سنتی، بازاریابی مستقیم، مدیریت پایگاه داده و طراحی رابط کاربر.
تشخیص اینکه چه چیزی هر مصرف کننده را از دیگران متفاوت میسازد.
ایجاد ارزش افزوده با سفارشی کردن خدمات.
پرداختن به مشتریان بصورت انفرادی و سفارشی بجای توجه بصورت بخشی یا گروهی در سیستم سنتی.
افزایش وفا داری مشتریان با فرا رفتن از انتظارات جاری آنان.
عصری جدید در تجارت
از زمان ایجاد تجارت ،آگاهی از خواستهای مشتری پیش شرط لازم برای تجارتی موفق بوده است.
استراتژی جدید خرده فروشان اینترنتی : ارائه خدمات خصوصی تر شده نسبت به فروشگاههای محلی با قیمتی ارزان تر از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای.
به هر میزان در تکنولوژی اطلاعات پیشرفت به وجود آید،
خرده فروشان اینترنتی بیشتر از فرآیندهای پیچیده تکنولوژیک
استفاده خواهند کرد.
حرکت از گذشته به سوی آینده
مقایسه تجارت الکترونیک یا فروش اینترنتی با روش سنتی از قبیل روش سفارش پستی.
وجوه اشتراک دو روش: توجه دقیق تر به مشتریان و تحویل مناسب تر کالا .
تفاوتهای دو روش:
محدودیت در توانایی ایجاد ارتباطات سفارشی شده در رویکرد پستی ،یکطرفه وغیرفعال بودن وعدم توجه به عامل زمان در این رویکرد.
اینترنت از نظر کارکرد خودکار و بدون زحمت ،اطلاعات مشتریان را جمع آوری و تحلیل کرده،بر روی آنها اقدام میکند.
اینترنت از نظر روانی و احساسی در طول زمان با مشتری تعامل برقرار کرده و موجب ایجاد روابط فردی و خصوصی فروشنده با مشتری می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.