پاورپوینت مدل SWOT


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدل SWOT دارای ۴۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مدل SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مدل SWOT :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۷ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
مدل SWOT
مدل تحلیل SWOT
روش تجزیه و تحلیل SWOT , مدل تحلیلی مختصر و مفیدی است که به شکل نظام یافته هر یک از عوامل قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها راشناسایی کرده و استراتژیهای متناسب به موقعیت کنونی حرفه مورد بررسی را منعکس می‌سازد.
مدل SWOT در حالت معمولی متشکل از یک جدول مختصاتی دو بعدی است که هر یک از چهارنواحی آن نشانگر یک دسته استراتژی می‌باشد.
تـجـزیـه و تـحـلیـل راهـبـردى مـرحـله بـسیار مهمى در فرآیند برنامه ریزى استراتژیک مـحـسـوب مـى شود. در این مرحله موقعیت سازمان بر حسب قوت ها و ضعف هایى که در محیط درونـى خـود دارد و فـرصـت هـا و تهدیدهایى که در محیط بیرونى با آن مواجه است مورد ارزیابى قرار مى گیرد.
هـر سـازمـانـى ، مـجـمـوعـه اى از مـنـابـع بـا ارزش ، شـامـل دارایـى هـاى پـایه ، قابلیت ها، شایستگى ها، فرآیندهاى فعالیت خود به تولید کالا یا خدمات مى پردازد
مـحـیـط بیرونى سازمان ، دربردارنده مجموعه اى از عـوامـل اسـت که بر رسالت و اهداف سازمان تاءثیر مى گذارند و از عملکرد سازمان نیز کـم و بـیـش تـاءثـیـر مـى پـذیـرنـد، ولى سـازمـان کنترل چندانى بر آنها ندارد.
بـه هـمـیـن دلیـل ، هـدف اصـلى از مـطـالعـات مـحـیـط بـیـرونـى ، شـنـاخـت بـهـتـرمـحیط و عـوامـل کـلیـدى مـوجـود در آن اسـت تـا بتوان فرصت ها و تهدیدهاى مربوط به سازمان و چگونگى بهره گیرى از فرصت ها و پرهیز از تهدیدها را ترسیم نمود

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.