پاورپوینت تاثیر فاکتورهای سیاسی داخلی بر پیامدهای مذاکر تجارت جهانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تاثیر فاکتورهای سیاسی داخلی بر پیامدهای مذاکر تجارت جهانی دارای ۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تاثیر فاکتورهای سیاسی داخلی بر پیامدهای مذاکر تجارت جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تاثیر فاکتورهای سیاسی داخلی بر پیامدهای مذاکر تجارت جهانی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۹ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

تاثیر فاکتورهای سیاسی داخلی بر پیامدهای مذاکر تجارت جهانی
این مقاله تاثیرات اولویت­های مرتبط با تجارت، انتخابات مجلس و ریاست­جمهوری و دیگر متغیرهای سیاسی داخلی بر پیامد مذاکرات توافقنام تجارت دو جانبه در یک چارچوب بازی دو-سطحی را تجزیه و تحلیل می­کند.
این مقاله بر مذاکرات تجاری دوجانبه از قبیل توافقنامه­های تجارت آزادِ (یا FAT ) 34 کشور تمرکز دارد. این مقاله یک بررسی تجربی روی FAT های عمده با فرضیاتی برگرفته از یک مرور ادبیات انجام می­دهد، که از آن دو یافت کلیدی ارائه می­شود.
اولا ، فاکتورهای سیاسی داخلی از جمله نقش یک انتخابات و خصوصیات حزب حاکم به وضوح بر سطح آزادسازی تجارت دو جانبه تاثیر می­گذارد .
ثانیا، تجرب یک کشور در امضا، تصویب، و اجرای یک FAT نقشی اساسی در پیشبرد یک کشور به سطحی بالاتر از آزادسازی تعرفه­ای بازی می­کند.
چکیده
این مقاله فاکتورهایی همچون رویدادهای انتخاباتی و خصوصیات حزب حاکم و همینطور تجرب دولتی و قابلیت­های مربوط به مذاکرات تجاری مربوطه را در خود می­گنجاند. به علاوه، این پژوهش ابتدا بخشی از بندهای تعرفه­ای کوتاه-مدت معاف از مالیات را به جای متغیرهای ارجح سنتیِ حمایت، از قبیل تعرفه یا دیگر شاخص­های مرتبط با تجارت را به عنوان متغیر مستقل به کار گرفت.
چکیده

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.