پاورپوینت فصل هشتم سودمندی اطلاعات حسابداری برای سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل هشتم سودمندی اطلاعات حسابداری برای سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل هشتم سودمندی اطلاعات حسابداری برای سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل هشتم سودمندی اطلاعات حسابداری برای سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۲ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

به نام خدا
فصل هشتم: سودمندی اطلاعات حسابداری برای سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان
همانطور که اشاره شد اگرچه تنوع استفاده کنندگان را به رسمیت می شناسد اما عملا“ بر سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان که استفاده کنند گان اصلی هستند متمرکز شده است . اطمینان مرتبط با جریانهای نقدی خیلی مهم است و عدم از طرفی هم برای استفاده کنند گان اصلی هم مقادیر وزمانبندی منطقی که دارد ( تمرکز بر سرمایه گذار – اعتبار دهنده ) در مورد این است که استفاده کنندگان دیگر هم علائق مشابهی با این گروه اصلی دارند مثلا” دولتها با استفاده از ابزار مالیات و نهادهای دیگری که مسئول تعیین نرخ برای خدمات عمومی هستند از سایر ابزارها استفاده می کنند . ((هدف اصلی در این فصل بررسی شواهد تئوریک و عملی مربرط به اطلاعات حسابداری برای استفاده کنندگان اصلی ( سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان ) است .))
FASB
FASB
اطلاعات حسابداری و مدلهای تعیین ارزش شرکت: برای روشن شدن رابطه بین اطلاعات حسابداری و ارزش شرکت مدل سود سهام گوردون مدل مناسبی است . این مدل بیان می دارد که ارزش شرکت برای سهامداران برابر با ارزش فعلی سودهای سهام آتی مورد انتظار که سهامداران دریافت می کنند است . شخص دیگری به نام بیور از این مدل استفاده کرد تا نقش سود حسابداری را در تعیین ارزش شرکت مشخص کند . در این روش ابتدا قیمت های جاری اوراق بهادار را به عنوان نتیجه سودهای سهام آتی در نظر میگیرند و با توجه به اینکه خود سود سهام آتی در نتیجه عایدات آتی به وجود می آید و به این طریق سود حسابداری جاری در پیش بینی عایدات آتی سودمند است . در نتیجه سود جاری به دلیل توانایی پیش بینی عایدات آتی خود دارای محتوای اطلاعاتی است .پس سود حسابداری به طور غیر مستقیم در پیش بینی سودهای سهام مورد انتظار آتی دارای ارزش است که به این ارزش ارزش پیش بینی کنندگی می گویند. این ارزش یکی از مهمترین الزامات مربوط بودن اطلاعات .حسابداری است دو محقق دیگر که در زمینه اقتصاد مالی در رابطه با ارزش تئوریک تحقیق کردند میلر و مودیلیانی بودند که اظهار کردند که سیاست تقسیم سود سهام تاثیری برتعیین ارزش شرکت ندارند. آنها بدون در نظر گرفتن اثر مالیات ها نشان دادندکه ارزش شرکت می تواند مستقل از سود سهام در قالب ارزش فعلی جریانهای نقد خالص آتی تعیین شود .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.