پاورپوینت خلق ارزش ویژه نامهای تجاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت خلق ارزش ویژه نامهای تجاری دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت خلق ارزش ویژه نامهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت خلق ارزش ویژه نامهای تجاری :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۱ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
خلق ارزش ویژه نامهای تجاری
ارزش ویژه نام تجاری چیست ؟
تعریف انجمن بازاریابی آمریکا (۲۰۰۵)، از برند عبارت است از:
اسم ، واژه، علامت، طرح یا ترکیبی از آن ها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می رود و در محیط رقابتی نسبت به رقبا تمایز ایجاد می کند.
تعریف شرکت اینتربرند، برند عبارت است از :
مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام تجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت اعتبار و برتری ایجاد نموده و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نمایند.
تفکیک و تمایز محصول
ساده سازی مدیریت ردیابی محصول
حفاظت از مالکیت محصول
بیانگر سطح کیفیت محصول
نقش نام های تجاری
مصرف کنندگان با کمک نام تجاری ، منبع یا تولید کننده محصول یا خدمت خاصی را شناسایی می کنند
مصرف کنندگان برای تفکیک و تمایز بین محصولات مشابه از نام تجاری کمک می کنند.
ساده سازی مدیریت و ردیابی محصولات(نام تجاری موجب تسهیل فرآیند انبارداری محصولات و ثبت داده های حسابداری فروش می شوند .)
شرکت ها از نام تجاری برای حفاظت از مالکیت معنوی خود بر محصولات و خدمات استفاده می کنند.
نام تجاری بیانگر سطح مشخصی از کیفیت است .
مشتریان وفادار به شرکت ها در پیش بینی میزان تقاضای آینده کمک می کنندو معمولا قیمتهای بالاتری پ ـ رداخت می کنند.
نام های تجاری و مشتریان وفادار از ورود رقبا جدید به بازار جلوگیری می کنند.
مشخص کردن منبع تولید
کمک به پیش بینی تقاضا
جلوگیری از ورود رقبا

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.