پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت ۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت ۱ دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت ۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت ۱ :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۴ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

سیستم های حسابداری مدیریت
جریان اطلاعات
سیستم های اطلاعاتی حسابداری رویدادها را شناسایی ، ثبت ،تلخیص واطلاعات حسابداری را گزارش می کنند . این رشته از فعالیت ها ،جریان داده هاواطلاعات را به وجودمی آورند. کسانی که از این اطلاعات استفاده می کنند،اشخاص درون یا برون سازمانی هستند. آنها از این اطلاعات به منظورسرمایه گذاری یا مدیریت استفاده می کنند .
مسیرهای سیستم های اطلاعاتی حسابداری مدیریت
۱. جریان از بالا به پایین : جریان از بالابه پایین از رویدادهایی شروع می شودکه در سطح مدیریت ارشد سازمان اتفاق می افتد. سیستم ها این رویدادها ثبت وتلخیص می کنند ودرنهایت آنها رابه کارمندان سطوح پایین تر گزارش می کنند.
سیستم بودجه ای سازمان،جریان اطلاعات ازبالا به پایین رافراهم می آورد.این سیستم اطلاعاتی حسابداری بودجه های ادواری را تهیه می کندکه بیان مقداری طرح ها وبرنامه های سازمان برای دوره بودجه بعدی را در اختیار مدیران می گذارد.بودجه با برقراری وهماهنگ کردن اهداف قابل اندازه گیری برای بخش های مختلف سازمان ،در دستیابی به اهداف کلی به سازمان کمک می کند.
ساختار سازمان
ساختار سازمان ،محیطی را فراهم می آورد که در آن اطلاعات جریان پیدا کند.
سیستم بودجه برای عملکرد مناسب باید چهار ویژگی داشته باشد:
باید مسئولیت واختیار مدیر هر یک از بخش هارابه روشنی بیان کند.
سازمان باید ساختاری را به وجود آورد که هریک از بخش ها را ازهمدیگر مجزا کند.
هریک از کارمندان باید تنها به یک مدیر سطح بالاتر گزارش ارائه کند.
مدیر ارشد باید همه روابط رئیس ومرئوسی میان کارمندان را به روشنی تعریف کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.