پاورپوینت طرحریزی تعمیرات و نگهداری
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت طرحریزی تعمیرات و نگهداری دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت طرحریزی تعمیرات و نگهداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت طرحریزی تعمیرات و نگهداری :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۴ اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
طرحریزی تعمیرات و نگهداریگروه مدیریت صنعتیجلسه ۳
شاخص های نگهداری و تعمیرات
یک نکته طلایی در مباحث مدیریتی این است که “هر چه را اندازه گیری کنید می توانید کنترل و یا مدیریت کنید .”
شاخص ها سنجه هایی هستند که می توانند درامر اندازه گیری کمک کنند. شاخص ها، نمایانگر وضعیت رویدادهای فرآیندهای سازمانی هستند .
گروه بندی شاخص های نگهداری و تعمیرات می تواند بر اساس سه دسته بیان شود :
۱-شاخص های کلیدی نتیجه گرا KRIs 2-شاخص های عملکردی PIs 3-شاخص های کلیدی عملکرد KPIs
مخفف ها : K = key و P= performance و R= result و I=indicator و s = جمع می باشند .
متناسب با بزرگی و کوچکی سازمان و تعداد تجهیزات و استراتژی حاکم بر سازمان تعداد شاخص های هر گروه می تواند متفاوت باشد.بعنوان مثال در یک شرکت پتروشیمی با ۲۰۰۰۰ تگ تجهیزات تعداد شاخص های کلیدی نتیجه گرا را ۵ الی ۸ تا توصیه می کنم و برای شاخص های عملکردی حدود ۲۰ الی ۳۰ تا شاخص و برای شاخص های کلیدی عملکرد نت ۲ الی ۴ تا مناسب است .
برای آنکه بتوان شاخصی را داشته باشیم بندهای زیر باید محقق شده باشد :
۱ – تبیین و قصد از شاخص
۲ – فرمول محاسبه و مبنای علمی و کاربردی آن
۳ – گردآوری داده ها و اطلاعات برای محاسبه شاخص:صحت و دقت داده ها و شمولیت داده های سازمان آیا می تواند گستره خواسته های شاخص نت شما را پوشش دهد!؟ چگونه داده ها و در چه زمانی و با چه کیفیتی گردآوری می شود!؟ آیا مقدار آنها و بازه های زمانی اشان برای محاسبه شاخص کافی است!؟
۴ – تحلیل شاخص:مدل و نحوه و چرایی تحلیل شاخص های نت در سازمان چگونه و توسط چه افرادی انجام می شود!؟ آیا تحلیل گر آماری دارید!؟ آیا مفاهیم تحلیل آمار را پرسنل می دانند!؟ آیا نمودار روند و تحلیل از شاخص ها قابل درک هست!؟
۵ – اقدامات اصلاحی و … بعد از تحلیل آیا اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و بهبود مستمر قابل تبیین می باشد!؟ آیا تاکنون آنها را اجرایی و باخور گرفته اید!؟
نکته:تجربه و ممیزی های انجام شده در زمینه نت در صنایع مختلف (پتروشیمی ، نفت ، گاز ، سیمان ، نیروگاه ، سد ، آبفا ، فولاد ، صنعت خودرو ، قطعه سازی ، مواد غذایی ، داروسازی و غیره) می گوید هیچگاه بندهای ۱ الی ۳ درست پیش نرفته اند که به بندهای ۴و ۵ برسند !
لذا با درصد اطمینان بالای ۹۵ درصد می توان گفت ” شاخص های کلیدی عملکرد نگهداری و تعمیرات کاربردی ندارد!؟ ” و در حد حرف و صحبت و چند تا گراف رنگی خلاصه و تمام می شود .
مدیریت نت در سطح صنعت کشورمان بسیار ضعیف است و بیشتر مدیریت کارهای روزمره و جاری تعمیرات است . نیاز به آموزش ، تغییر نگرش و فرهنگ سازی بسیاری در سازمان ها داریم و گام اول از مدیریت عامل سازمان باید شروع شود .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.