پاورپوینت حل مسئله برنامه ریزی خطی به روش هندسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت حل مسئله برنامه ریزی خطی به روش هندسی دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت حل مسئله برنامه ریزی خطی به روش هندسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت حل مسئله برنامه ریزی خطی به روش هندسی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۰ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
دانشگاه صنعت آب و برق
۱
حل مسئله برنامه ریزی خطی به روش هندسی
حل مسئله برنامه ریزی خطی: برای حل هر مسئله برنامه ریزی خطی که در حالت کلی به فرمهای زیر(فرم کانونیک) می باشد، راههای مختلفی وجود داردکه عبارتنداز:روش تجربی-روش ترسیمی –روش یافتن نقطه رأسی-روش BFS -روش سیمپلکس-روش کارمارکار. که در حد حوصله کلاس روش ترسیمی را باچند مثال توضیح میدهیم. همچنین لازم به ذکر است که روش سیمپلکس روش کلی بوده وهمه مسائل برنامه ریزی خطی را با ابعاد بالا حل میکند.و به نرم افزارهایی در این خصوص میتوان به Matlab-GAMS –LINDO—WINQSB–…. اشاره کرد.
روش ترسیمی: از این روش فقط زمانی می توان استفاده کرد که مسئله دوبعدی(دومتغیره) باشد.که این خود یکی از اشکالات این روش است. برای حل مسئله های دوبعدی به این روش کافی است به ترتیب مراحل زیر را با دقت انجام دهیم: ۱-ابتدا هریک از قید را به صورت تساوی در نظر گرفته وآنهارا رسم می کنیم. ۲-سپس ناحیه جواب برای هرقید را مشخص می کنیم.(اگر مبدأ در قید مورد نظر صدق کرد جهت به سمت مبدأ ، و در صورتی که صدق نکرد جهت به سمت خارج از مبدأ). ۳-اشتراک تمام قیود ترسیم شده را بدست آورده که به این اشتراک ناحیه شدنی یاناحیه جواب ( fesiable solution )می گویندو آنرا با S نامگذاری می کنند. ۴-تابع هدف را برابر عدد ثابت ودلخواه گذاشته وترسیم میکنیم. ۵-درصورت ماکزیمم سازی (مینیمم سازی) مسئله تابع هدف را به موازات خود انتقال می دهیم تا بالاترین(پایین ترین) نقطه شدنی از ناحیه جواب به دست آید. این نقطه ، نقطه بهینه نام دارد. ۶-مختصات این نقطه را که از تقاطع حداقل دو خط (دوقید) میباشد را بدست می آوریم. ۷-اگرتابع هدف را به ازای این نقطه محاسبه کنیم، جواب بهینه بدست می آید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.