پاورپوینت کنترل های سخت افزار کامپیوتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کنترل های سخت افزار کامپیوتری دارای ۴۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کنترل های سخت افزار کامپیوتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کنترل های سخت افزار کامپیوتری :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۱ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

کنترل های سخت افزار کامپیوتری
کنترل های سخت افزاری
کنترل های سخت افزار کامپیوتری مجموع وسایلی است که توسط سازندگان در دستگاه های کامپیوتری تعبیه میشود تا اشکالات و خرابی های عملیات یا قسمت های مختلف دستگاه را مشخص و اصلاح یا کار دستگاه را تا تعمیر آن متوقف کند. کوچکترین اشکال در پردازش اطلاعات به دلیل خرابی سخت افزار باعث عدم اعتماد به کار دستگاه و در نتیجه غیر قابل بهره برداری شدن آن دستگاه میشود. ۱_ حسابرس هنگام رسیدگی به کنترل های عمومی کنترل های مزبور را بررسی میکند ولی بررسی تفضیلی آن را بر عهده ندارد. ۲_ حسابرس باید با آثار عدم کفایت کنترل های سخت افزاری آشنا باشد تا بتواند برنامه ریزی و آزمون های مناسب رعایت کنترل ها را انجام دهد.
اشکالاتی احتمالی سخت افزاری کامپیوتر
دستگاه های کامپیوتری بطور عمده از دو قسمت الکتریکی و مکانیکی تشکیل میشود. واحد پردازش مرکزی تقریبا بطور کامل از قطعات الکتریکی مانند مدارهای مجتمع و نیمه هادی ها شامل دیود، ترانزیستور و مقاومت های الکتریکی تشکیل میشود در دستگاهای جانبی مانند: کارت خوان و چاپگر ها قسمت های مکانیکی بخش عمده ای از دستگاه را تشکیل میدهد.
اشکالات احتمالی سخت افزار کامپیوتر ممکن است ناشی از خرابی قسمت های الکتریکی یا مکانیکی باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.